Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY STORYTELLING
Kiedy opowieść spotyka optymalizację – kampania reklamowa bez nonsensu
Marcin Ptasznik
Współczesne rynki są areną, na której rozwija się skomplikowana, wielowymiarowa narracja tysięcy marek. Każda z nich stara się odpowiedzieć na inne potrzeby konsumentów i skierować do swoich odbiorców odpowiednie komunikaty w odpowiednim czasie. Współczesne kampanie reklamowe coraz częściej opierają się na wielowątkowym storytellingu, który nie jest już tylko prostą historią od A do Z.
EVENT MARKETING EXPERIENTIAL MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Społeczności w prawdziwym życiu (IRL) powracają: od odzieży sportowej do kosmetyków
Jakub Müller
Komunikacja z konsumentami za pomocą mikrowydarzeń poza domem była dotąd domeną znanych marek odzieży i sprzętu sportowego, takich jak Nike czy Adidas. Teraz tzw. community in real life (IRL) coraz częściej zaczynają wykorzystywać brandy z innych kategorii, nawet te mniejsze.
Espresso
„Cicho już byłyśmy. To my mamy 52% głosów” – kampania profrekwencyjna Inicjatywy Wschód
Dominują aplikacje i sieci handlowe – badanie Monitor Programów Lojalnościowych 2023
Iga Świątek w kampanii ubezpieczeń PZU Auto
Materiał Partnera
Ekologiczna magia odmienia biznes: od ekspozycji do wnętrza
Kupujemy mniej produktów nadających się do recyklingu. Badanie „The Circular Voice”
Miś w czepku urodzony w nowej kampanii oferty na kartę Plusha
Kampania konta oszczędnościowego Banku Millennium
Już 24 października konferencja „Mężczyźni o mężczyznach”
IAB Polska wydało „AI w social media” – przewodnik dla marketerów w erze sztucznej inteligencji
„Life is a Celebration” – Kazar wraca na wielkoformatowe siatki reklamowe
„Tu rządzi futrzasta łapa”. Kampania PetRepublic skierowana do właścicieli psów i kotów
Freenow przygotował niewyborczą ankietę
Ekrany reklamowe w placówkach Poczty Polskiej
„As Featured in Meal” – globalna kampania McDonald’s o roli marki w popkulturze
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
3.10.2023
Nowy CEO Fabrity Holding (GPW) to Tomasz Burczyński
3.10.2023
Anna Rybkiewicz chief of staff w agencji Kerris
2.10.2023
Hubert Niedzielski kierownikiem ds. PR i eventów Porsche w Polsce
2.10.2023
Krzysztof Bińkowski group digital growth directorem Grupy Mullenlowe
2.10.2023
Miłosz Jacyna na czele Havas Play
26.09.2023
Katarzyna Piecuch dyrektorką marketingu Grupy Eurozet
Wydarzenia
2.10.2023 - 6.10.2023
14 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
5.10.2023
IAB HowTo: Badania – jakość, uważność i bezpieczeństwo
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
24.10.2023
Mężczyźni o Mężczyznach – jak reagować na kryzys męskości, którego nie ma
17.11.2023
semWAW – edycja startup
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
18.10.2023 - 19.10.2023
Leniwce HR, czyli jak wykorzystać marketing rekrutacyjny
23.10.2023 - 27.10.2023
5 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawe ● sprawny.marketing
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.