Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
29.09.2023
Nie ma czegoś takiego jak tradycyjna bankowość

Nasza sieć sprzedaży podkreśla, że jest im łatwiej, jeśli mają kontekst ciekawej marki, która proponuje atrakcyjny przekaz. Wówczas jest przestrzeń do tego, by budować relację emocjonalną z klientem.

O zielonej strategii banku, VeloMarkecie i przekształcaniu banku w fintech rozmawiamy z Katarzyną Meissner, dyrektor zarządzającą obszaru komunikacji i marketingu w VeloBanku
Artykuły
EVENT MARKETING EXPERIENTIAL MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Społeczności w prawdziwym życiu (IRL) powracają: od odzieży sportowej do kosmetyków
Jakub Müller
Komunikacja z konsumentami za pomocą mikrowydarzeń poza domem była dotąd domeną znanych marek odzieży i sprzętu sportowego, takich jak Nike czy Adidas. Teraz tzw. community in real life (IRL) coraz częściej zaczynają wykorzystywać brandy z innych kategorii, nawet te mniejsze.
KAMPANIE REKLAMOWE PUBLIC RELATIONS STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Podbój kosmosu, podbój rynku: marketing i komunikacja marek w przemyśle kosmicznym
Agnieszka Wrońska
Space industry, kiedyś dostępna dla nielicznych, skupiona w rękach państwowych agencji kosmicznych, dziś jest dostępna również dla prywatnych przedsiębiorstw. Te prężnie (i coraz zacieklej) konkurują na międzynarodowym rynku. W takich warunkach strategie marketingowe i komunikacyjne stają się równie ważne, jak innowacyjność technologiczna, wpływają bowiem na postrzeganie marek w ich branży.
Espresso
„As Featured in Meal” – globalna kampania McDonald’s o roli marki w popkulturze
Materiał Partnera
Ekologiczna magia odmienia biznes: od ekspozycji do wnętrza
Co drugi polski konsument wybiera zrównoważoną modę – raport Deloitte „Brand purpose – rynek mody 2023”
Kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy
UOKiK nałożył ponad 5 mln zł kary na Natural Pharmaceuticals za manipulacje i dark patterns
Wiarygodna marka odporna na kryzys – podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public Relations
Amazon rozpoczął globalny przetarg mediowy. Budżet szacowany na 5 mld dol.
„What is left to discover?” – globalna kampania marki Jack Wolfskin z udziałem Martyny Wojciechowskiej
Torebka ze skóry wyhodowanej przez bakterie. To oferta duńskiej marki odzieżowej
Astronauta na ulicach Warszawy – akcja bukmachera Superbet
Materiał Partnera
Konto firmowe – najważniejsze informacje dla przyszłych posiadaczy
Oskar Cyms gościnnie w reklamie Plusa na Kartę
Podział obowiązków w polskich domach – badanie IRCenter
Żużlowiec Bartosz Zmarzlik ambasadorem 4F
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
26.09.2023
Katarzyna Piecuch dyrektorką marketingu Grupy Eurozet
Wydarzenia
2.10.2023 - 6.10.2023
14 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
5.10.2023
IAB HowTo: Badania – jakość, uważność i bezpieczeństwo
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
18.10.2023 - 19.10.2023
Leniwce HR, czyli jak wykorzystać marketing rekrutacyjny
23.10.2023 - 27.10.2023
5 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawe ● sprawny.marketing
17.11.2023
semWAW – edycja startup
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.