Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
29.09.2023
Nie ma czegoś takiego jak tradycyjna bankowość

Nasza sieć sprzedaży podkreśla, że jest im łatwiej, jeśli mają kontekst ciekawej marki, która proponuje atrakcyjny przekaz. Wówczas jest przestrzeń do tego, by budować relację emocjonalną z klientem.

O zielonej strategii banku, VeloMarkecie i przekształcaniu banku w fintech rozmawiamy z Katarzyną Meissner, dyrektor zarządzającą obszaru komunikacji i marketingu w VeloBanku
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE PUBLIC RELATIONS STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Podbój kosmosu, podbój rynku: marketing i komunikacja marek w przemyśle kosmicznym
Agnieszka Wrońska
Space industry, kiedyś dostępna dla nielicznych, skupiona w rękach państwowych agencji kosmicznych, dziś jest dostępna również dla prywatnych przedsiębiorstw. Te prężnie (i coraz zacieklej) konkurują na międzynarodowym rynku. W takich warunkach strategie marketingowe i komunikacyjne stają się równie ważne, jak innowacyjność technologiczna, wpływają bowiem na postrzeganie marek w ich branży.
PUBLIC RELATIONS STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Współpracujemy z NASA – niech dowie się o tym świat. Case study GeniCore
Agnieszka Wrońska
W Polsce działa już kilkaset firm z powodzeniem funkcjonujących w przemyśle kosmicznym, choć do pozycji liderów zwykle sporo im jeszcze brakuje. Gdy więc marka GeniCore wygrała prestiżowy przetarg dla NASA, chciała dobrze wykorzystać to wizerunkowo.
Espresso
XX edycja konkursu KTR – znamy nominowanych
Materiał Partnera
Ekologiczna magia odmienia biznes: od ekspozycji do wnętrza
Kampania Gedeon Richter z bohaterem marki – psem Wirusem
„Nie daj się oszukać! #NaRekrutera” – kampania agencji pracy Gi Group Holding
Onesano inauguruje kampanię telewizyjną
Yes zachęca kobiety do głosowania i zakupu pinów na tę okazję
Aneta Zając i Robert Kudelski w kampanii o otyłości producenta leku na otyłość, firmy Novo Nordisk
Kampania Philipsa na 19 europejskich rynków stworzona w Polsce
Ukazał się raport „E-commerce w Polsce 2023”
Rafał Jonkisz i Rafał Rulski twarzami marki Vistula
„Zabawa jest twoją supermocą” – nowa kampania Grupy Lego
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
25.09.2023 - 29.09.2023
21 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
18.10.2023 - 19.10.2023
Leniwce HR, czyli jak wykorzystać marketing rekrutacyjny
23.10.2023 - 27.10.2023
5 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawe ● sprawny.marketing
17.11.2023
semWAW – edycja startup
24.06.2024 - 10.12.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
2.10.2023 - 6.10.2023
14 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
5.10.2023
IAB HowTo: Badania – jakość, uważność i bezpieczeństwo
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.