Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE PUBLIC RELATIONS STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Podbój kosmosu, podbój rynku: marketing i komunikacja marek w przemyśle kosmicznym
Agnieszka Wrońska
Space industry, kiedyś dostępna dla nielicznych, skupiona w rękach państwowych agencji kosmicznych, dziś jest dostępna również dla prywatnych przedsiębiorstw. Te prężnie (i coraz zacieklej) konkurują na międzynarodowym rynku. W takich warunkach strategie marketingowe i komunikacyjne stają się równie ważne, jak innowacyjność technologiczna, wpływają bowiem na postrzeganie marek w ich branży.
FELIETON MARKETING INTERNETOWY TRENDY
Jaka przyszłość czeka wyszukiwarki internetowe w obliczu rewolucji AI?
Arkadiusz Morawski
Bez wątpienia ostatnie kilka miesięcy to czas największych zmian w pracy marketerów od wielu lat. Popularyzacja rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, takich jak ChatGPT czy Midjourney sprawiła, że nasza praca stała się prostsza, łatwiejsza i przyjemniejsza. Jednymi z największych beneficjentów tych zmian są specjaliści od performance marketingu, bo to właśnie działania SEO i SEM doświadczają największego wpływu AI od wielu lat.
Espresso
Yes zachęca kobiety do głosowania i zakupu pinów na tę okazję
„Zabawa jest twoją supermocą” – nowa kampania Grupy Lego
Ukazał się raport e-Izby „(E)mergency Commerce Roku 2023”
Trendy CX w badaniu jakościowym ICAN Institute
Aneta Zając i Robert Kudelski w kampanii o otyłości producenta leku na otyłość, firmy Novo Nordisk
Wakacje.pl i Travelist.pl przed Booking.com, Rainbow i Tui – najbardziej zasięgowi reklamodawcy
Answear wybiera w przetargu Saatchi & Saatchi
Start profrekwencyjnej kampanii „Wspieram sukces kobiet”
Michał Koterski w reklamie materaców nawiązującej do „Dnia świra”
SEO Vibes Conference w Budapeszcie startuje już za kilkanaście dni
Trendy w content marketingu – badanie Stowarzyszenia Content Marketing Polska
Prawie połowa Polaków oszczędza na jedzeniu – badanie Ipsos
Tetra Pak prowadzi kampanię na rzecz recyklingu opakowań „Daj mu drugą szansę”
Altavia Kamikaze przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
26.09.2023
Katarzyna Piecuch dyrektorką marketingu Grupy Eurozet
Wydarzenia
25.09.2023 - 29.09.2023
21 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
18.10.2023 - 19.10.2023
Leniwce HR, czyli jak wykorzystać marketing rekrutacyjny
23.10.2023 - 27.10.2023
5 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawe ● sprawny.marketing
17.11.2023
semWAW – edycja startup
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
2.10.2023 - 6.10.2023
14 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
5.10.2023
IAB HowTo: Badania – jakość, uważność i bezpieczeństwo
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.