Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON MARKETING INTERNETOWY TRENDY
Jaka przyszłość czeka wyszukiwarki internetowe w obliczu rewolucji AI?
Arkadiusz Morawski
Bez wątpienia ostatnie kilka miesięcy to czas największych zmian w pracy marketerów od wielu lat. Popularyzacja rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, takich jak ChatGPT czy Midjourney sprawiła, że nasza praca stała się prostsza, łatwiejsza i przyjemniejsza. Jednymi z największych beneficjentów tych zmian są specjaliści od performance marketingu, bo to właśnie działania SEO i SEM doświadczają największego wpływu AI od wielu lat.
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY SOCIAL MEDIA
Pokoleniowość w social mediach – jak skutecznie docierać do konsumentów?
Joanna Tauber
Sposób, w jaki konsumenci postrzegają media społecznościowe i angażują się w niektóre platformy, zmienia się nieustannie. System, według którego odkrywamy nowe marki i produkty, stale ewoluuje. Konsumenci wolą dziś znajdować produkty bardziej organicznie – w internecie. Zarządzający markami powinni więc starać się nadążać za tym, co jest kulturowo ważne dla ich grup docelowych.
Espresso
Allegro stawia nielegalny rzeźbiony automat paczkowy w sercu Krakowa
Amazon ogłosił szczegóły pakietu reklamowego w Prime Video
Gwiazdy apelują do Lidla o poprawę losu kurczaków. Spot Stowarzyszenia Otwarte Klatki
UOKiK nakazał Orange zwrócić konsumentom opłaty za kontakt z infolinią i wizytę technika
InStars – nowa platforma dla influencerów od Streetcomu
Baby boomers oszczędzają na prądzie, milenialsi na restauracjach, a zetki na ubraniach – badanie GfK
„Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować” – kampania serwisu Wyborcza.pl
Huawei promuje w Polsce premierowe smartwatche Watch GT 4
Streaming wideo z rosnącym udziałem na ekranach telewizorów – najwyższe w historii zestawienia Nielsen Gauge
IPG Mediabrands integruje Kinesso, Matterkind i Reprise pod wspólnym brandem Kinesso
Rozpoczyna działalność Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
22.09.2023
Sławomir Skowerski content & copy leadem w GoldenSubmarine
Wydarzenia
25.09.2023 - 29.09.2023
21 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
18.10.2023 - 19.10.2023
Leniwce HR, czyli jak wykorzystać marketing rekrutacyjny
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
17.11.2023
semWAW – edycja startup
24.06.2024 - 10.12.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
2.10.2023 - 6.10.2023
14 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
5.10.2023
IAB HowTo: Badania – jakość, uważność i bezpieczeństwo
23.10.2023 - 27.10.2023
5 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawe ● sprawny.marketing
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.