Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY SOCIAL MEDIA
Pokoleniowość w social mediach – jak skutecznie docierać do konsumentów?
Joanna Tauber
Sposób, w jaki konsumenci postrzegają media społecznościowe i angażują się w niektóre platformy, zmienia się nieustannie. System, według którego odkrywamy nowe marki i produkty, stale ewoluuje. Konsumenci wolą dziś znajdować produkty bardziej organicznie – w internecie. Zarządzający markami powinni więc starać się nadążać za tym, co jest kulturowo ważne dla ich grup docelowych.
CONTENT MARKETING FELIETON MARKETING INTERNETOWY TRENDY
ChatGPT – czarna skrzynka AI
Mateusz Pająk
ChatGPT to chatbot, o którym słyszał niemal każdy. Pozwala na tworzenie tekstów i opracowywanie informacji. Może też rozmawiać, kodować, przedstawiać dane oraz dokonywać wielu innych operacji bazujących na treściach. Został wytrenowany na ogromnej ilości danych, które zostały dopracowane przez oceny testerów i system nagród w czasie trenowania i udoskonalania modelu. „Czego tu się obawiać?” – można by zapytać.
Espresso
Baby boomers oszczędzają na prądzie, milenialsi na restauracjach, a zetki na ubraniach – badanie GfK
Karolina Kowalkiewicz i Mateusz Gamrot z UFC ambasadorami Betclic
InPost z kampanią na Europejski Tydzień Mobilności
IAB Polska zaprasza na konferencję „IAB HowTo: Badania – jakość, uważność i bezpieczeństwo”
Polska adaptacja spotu Nespresso z George’em Clooneyem, Julią Garner oraz Simone Ashley
Wolt rusza z pierwszą kampanią reklamową
Ruszyła kampania Wygodnej Pożyczki w Banku Pekao SA
Adidas Originals z nowym hasłem i uproszczonym logo
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
21.09.2023
Uluc Ayik nowym CEO Procter & Gamble w Europie Centralnej
Wydarzenia
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
25.09.2023 - 29.09.2023
21 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
18.10.2023 - 19.10.2023
Leniwce HR, czyli jak wykorzystać marketing rekrutacyjny
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
17.11.2023
semWAW – edycja startup
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
21.09.2023 - 22.09.2023
XXIII Kongres Profesjonalistów Public Relations
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
2.10.2023 - 6.10.2023
14 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
5.10.2023
IAB HowTo: Badania – jakość, uważność i bezpieczeństwo
23.10.2023 - 27.10.2023
5 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawe ● sprawny.marketing
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.11.2023 - 30.11.2023
I ❤ Business&HR
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.