Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON PUBLIC RELATIONS
Dlaczego pracownicy PR jako pierwsi lądują za burtą?
Krzysztof Kozłowski
Gdyby firma była statkiem, dział PR byłby jego radiostacją. I gdy na gospodarczym morzu Titanic napotyka górę lodową, całkiem często zdarza się, że wyrzuca radiostację za burtę. Dlaczego tak się dzieje? Nie wiem (bo logicznych argumentów nie ma), choć się domyślam…
BIBLIOTECZKA E-COMMERCE MARTECH
Jak wybrać skuteczne i odpowiednie narzędzie marketing automation?
Łukasz Kosuniak
Chcesz zautomatyzować działania marketingowe i sprzedażowe? Wdrażasz system marketing automation lub zamierzasz to zrobić? Chcesz to zrobić sprawnie, bez problemów i nieplanowanych kosztów? O tym wszystkim przeczytasz w mojej najnowszej książce „Marketing automation krok po kroku”. W tym artykule przyjrzę się bliżej narzędziom do automatyzacji marketingu. Nie będzie to inżynierski opis technologii, lecz raczej przegląd ich rodzajów i różnic, jakie między nimi występują. Moim celem jest pomóc Ci w wyborze optymalnego narzędzia do Twojej firmy.
Espresso
„Bierze Cię WK_RW?” – kampania na rzecz praw kobiet
AI pomogła stworzyć nowy smak Coca-Coli
Amazon drugi rok z rzędu preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
Magda Mołek i Bogna Sworowska twarzami najnowszej kampanii Tatuum
17 listopada odbędzie się debata „Biznes w kulturze – kultura w biznesie”
Hubert Urbański w telewizyjnej kampanii 15-lecia marki Rankomat.pl
„Historia na głosy” – rusza kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
Powstała nowa grupa agencji – Creative Brand Stories
Hortex rozstrzyga przetarg na agencję kreatywną
„To Twój wybór” – rusza kampania profrekwencyjna skierowana do młodych kobiet
Wystartowała kampania „Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s kryje się wspaniały ziemniak”
77% firm uważa, że AI jest technologią o największym wpływie na dotychczasową działalność organizacji
Forum Retail Challenge Poland 2024 już 27 i 28 września
Siatkarz Karol Kłos w kampanii aplikacji InPost Fresh
Influencerzy pomalują mieszkania w kolory opakowań czekolad Ritter Sport
Nowa platforma komunikacji Leroy Merlin
Powstała Polska Organizacja Reklamodawców
Personalia
15.09.2023
Małgorzata Ambrożewicz pokieruje platformą Kantar Marketplace w Polsce
14.09.2023
Katarzyna Gaweł obejmuje funkcję head of DEI w Ringier Axel Springer Polska
13.09.2023
Aleksandra Gawlas-Wilińska nową dyrektor marketingu w dziale Consumer Brands firmy Henkel Polska
13.09.2023
Damian Kitowski awansował na stanowisko regional creative director w VMLY&R
11.09.2023
Martyna Gołębiowska i Sylwia Gilert w zespole digitalowym ING Mediahub
Oferty pracy
Młodszy specjalista ds. kreacji graficznej
Agencja Komunikacji ŻYCIE. / Kraków
Wydarzenia
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
25.09.2023 - 26.09.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
2.10.2023 - 6.10.2023
14 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
18.10.2023 - 19.10.2023
Leniwce HR, czyli jak wykorzystać marketing rekrutacyjny
23.10.2023 - 27.10.2023
5 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawe ● sprawny.marketing
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
XXIII Kongres Profesjonalistów Public Relations
25.09.2023 - 30.11.2023
Szkolenie AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
25.09.2023 - 29.09.2023
21 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
17.11.2023
semWAW – edycja startup
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail