Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BIBLIOTECZKA E-COMMERCE MARTECH
Jak wybrać skuteczne i odpowiednie narzędzie marketing automation?
Łukasz Kosuniak
Chcesz zautomatyzować działania marketingowe i sprzedażowe? Wdrażasz system marketing automation lub zamierzasz to zrobić? Chcesz to zrobić sprawnie, bez problemów i nieplanowanych kosztów? O tym wszystkim przeczytasz w mojej najnowszej książce „Marketing automation krok po kroku”. W tym artykule przyjrzę się bliżej narzędziom do automatyzacji marketingu. Nie będzie to inżynierski opis technologii, lecz raczej przegląd ich rodzajów i różnic, jakie między nimi występują. Moim celem jest pomóc Ci w wyborze optymalnego narzędzia do Twojej firmy.
E-COMMERCE FELIETON HANDEL DETALICZNY PRAWO PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Jak sobie pomóc, wystawiając rachunki? Nasz umysł ma własne zasady odbierania cen
Jacek Szlak
W umyśle konsumenta ceny, podobnie jak każde liczby, które go dotyczą, nie istnieją w próżni. Ich pojmowanie i wynikające stąd przekonania, nawyki, emocje i zachowania zawsze wyznaczone są szerszym kontekstem. Na dodatek każdy proces podejmowania decyzji ma swój kontekst sytuacyjny. Zrozumienie tego pozwala efektywniej projektować swoją politykę cenową. Na przeszkodzie często stają jednak inne, pozamerytoryczne kwestie.
Espresso
„Mamo, nie zabraniaj mi kochać taty” – kampania dotycząca alienacji rodzicielskiej
Jan Dąbrowski i Cleo w nowej kampanii Banku Pekao
Makłowicz i Podsiadło w jesiennej kampanii Credit Agricole
Ukazała się nowa edycja poradnika „Marketing aplikacji mobilnych”
Canon promuje drukarki spotami w telewizji i muralem w centrum Warszawy
„Co dobrego u Ciebie w firmie?” – Szlachetna Paczka promuje wolontariat pracowniczy
„Dużym wyzwaniom sprostasz niedużym telefonem” – ruszyła kampania kredytu gotówkowego VeloBanku
E.On Polska rozpoczął kampanię edukacyjną
Michał Sołowow i założyciele Oshee tworzą brand żywności funkcjonalnej Eatyx
Polacy chcą mieć kontrolę nad technologią – badanie ING
Produkty z logo reprezentacji Polski w sklepach Biedronka
AI pomogła stworzyć nowy smak Coca-Coli
Sylwia Grzeszczak w kampanii „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”
„W tobie nadzieja na dopasowanie” – nowa kampania Fundacji DKMS
Decathlon City – nowy format sklepów promowany parapetówką z udziałem olimpijczyków
Amica z kampanią płyt indukcyjnych
Mindspot obsługuje markę Stiga na TikToku
Śliwka Nałęczowska wybiera FCB&TheMilkman
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
11.09.2023
Martyna Gołębiowska i Sylwia Gilert w zespole digitalowym ING Mediahub
Oferty pracy

/
Wydarzenia
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
2.10.2023 - 6.10.2023
14 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
18.10.2023 - 19.10.2023
Leniwce HR, czyli jak wykorzystać marketing rekrutacyjny
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
17.11.2023
semWAW – edycja startup
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
21.09.2023 - 22.09.2023
XXIII Kongres Profesjonalistów Public Relations
25.09.2023 - 29.09.2023
21 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
23.10.2023 - 27.10.2023
5 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawe ● sprawny.marketing
6.11.2023 - 9.11.2023
12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.