Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE FELIETON HANDEL DETALICZNY PRAWO PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Jak sobie pomóc, wystawiając rachunki? Nasz umysł ma własne zasady odbierania cen
Jacek Szlak
W umyśle konsumenta ceny, podobnie jak każde liczby, które go dotyczą, nie istnieją w próżni. Ich pojmowanie i wynikające stąd przekonania, nawyki, emocje i zachowania zawsze wyznaczone są szerszym kontekstem. Na dodatek każdy proces podejmowania decyzji ma swój kontekst sytuacyjny. Zrozumienie tego pozwala efektywniej projektować swoją politykę cenową. Na przeszkodzie często stają jednak inne, pozamerytoryczne kwestie.
CONTENT MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING INTERNETOWY MARTECH TRENDY
AI czy non-AI – oto jest pytanie. Korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w marketingu
Krzysztof Gorecki
Parafrazując słowa Szekspirowskiego dramatu, można zastanawiać się nad wieloma scenariuszami rozwoju technologii i jej wpływu na biznes. Z czasem przybywa nam praktycznych przykładów, które skłaniają niekiedy do entuzjastycznego, a innym razem sceptycznego nastawienia do AI w biznesie i marketingu. Rozrachujmy się więc w tej kwestii jeszcze raz.
Espresso
Raper Jacuś z utworem „Brokatowa sukienka” w kampanii Frugo Energy – BeFrr!
„Nie piję. Będę Tatą” – 9 września rusza kampania edukacyjna FASoff
Rihanna ambasadorką nowej kolekcji marki Puma
„Hej! IKEA” – marka rusza z nowym pozycjonowaniem i formatem komunikacji
„Oczyszczamy atmosferę” – Kärcher zmywa bazgroły w polskich miastach
Bud Light zmienia strategię reklamową po współpracy z transpłciową influencerką. Skupi się na początku sezonu NFL
Druga odsłona kampanii marki Krakus „Mistrz i uczeń”
Smolasty w kampanii reklamowej marki Tarczyński
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Oferty pracy

/
Wydarzenia
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
18.10.2023 - 19.10.2023
Leniwce HR, czyli jak wykorzystać marketing rekrutacyjny
17.11.2023
semWAW – edycja startup
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
21.09.2023 - 22.09.2023
XXIII Kongres Profesjonalistów Public Relations
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.