Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING INTERNETOWY MARTECH TRENDY
AI czy non-AI – oto jest pytanie. Korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w marketingu
Krzysztof Gorecki
Parafrazując słowa Szekspirowskiego dramatu, można zastanawiać się nad wieloma scenariuszami rozwoju technologii i jej wpływu na biznes. Z czasem przybywa nam praktycznych przykładów, które skłaniają niekiedy do entuzjastycznego, a innym razem sceptycznego nastawienia do AI w biznesie i marketingu. Rozrachujmy się więc w tej kwestii jeszcze raz.
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY VISUAL MERCHANDISING
Co przyciąga dziś klienta do sklepu stacjonarnego, oprócz ceny i asortymentu? Czego klient dzisiaj u nas szuka?
Katarzyna Klimkiewicz
Kiedyś retail oferował lepsze doświadczenie, a e-commerce cenę – jak jest dziś? Co zmieniła pandemia? Do czego przyzwyczaił się konsument i czego oczekuje od detalistów? Jakimi doświadczeniami można przyciągnąć go do sklepu stacjonarnego? Katarzyna Klimkiewicz, dyrektor zarządzająca firmy Brave, organizującej V forum Retail Challenge Poland, zadała te pytania przedstawicielom marek: Primark, Kazar i Exorigo-Upos (dostawca rozwiązań IT dla retailu).
Espresso
„Hej! IKEA” – marka rusza z nowym pozycjonowaniem i formatem komunikacji
Reklama usług B2B w stylu filmu kostiumowego. To Amazon
Branża beauty i jej najpopularniejsze kanały sprzedażowe online – raport Admitad
Marka w przestrzeni wirtualnej – już 21.09 Kongres Profesjonalistów Public Relations
Calsin Osteo wybrało agencję do obsługi digital
Smolasty w kampanii reklamowej marki Tarczyński
Druga odsłona kampanii marki Krakus „Mistrz i uczeń”
SemWAW – edycja start-up już w listopadzie w Warszawie
W Stanach Zjednoczonych dopuszczono banery reklamowe ciągnięte przez drony
Personalia
7.09.2023
Karolina Bąkowska nową social content&gaming head w GoldenSubmarine
7.09.2023
Agencją Klang Media zarządzają Magdalena Kowalska i Piotr Suchodolski. Jest nowy zespół
7.09.2023
Rafał Bartoszewicz nowym CMO firmy Glosel
6.09.2023
Nowej radzie nadzorczej IAA Polska przewodniczy Jacek Olechowski
Oferty pracy

/
Wydarzenia
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
18.10.2023 - 19.10.2023
Leniwce HR, czyli jak wykorzystać marketing rekrutacyjny
17.11.2023
semWAW – edycja startup
15.05.2024 - 16.05.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.05.2024 - 24.05.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
21.09.2023 - 22.09.2023
XXIII Kongres Profesjonalistów Public Relations
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
20.05.2024 - 22.05.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail