Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY VISUAL MERCHANDISING
Co przyciąga dziś klienta do sklepu stacjonarnego, oprócz ceny i asortymentu? Czego klient dzisiaj u nas szuka?
Katarzyna Klimkiewicz
Kiedyś retail oferował lepsze doświadczenie, a e-commerce cenę – jak jest dziś? Co zmieniła pandemia? Do czego przyzwyczaił się konsument i czego oczekuje od detalistów? Jakimi doświadczeniami można przyciągnąć go do sklepu stacjonarnego? Katarzyna Klimkiewicz, dyrektor zarządzająca firmy Brave, organizującej V forum Retail Challenge Poland, zadała te pytania przedstawicielom marek: Primark, Kazar i Exorigo-Upos (dostawca rozwiązań IT dla retailu).
CONTENT MARKETING CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Paraliż decyzyjny sprawia, że ty i twój klient jesteście nieszczęśliwi. Co możesz na to poradzić?
Marcin Cichocki
Wybory, jakich możemy dokonać, są niemal niezliczone. Osiągają punkt, w którym nie jesteśmy w stanie łatwo ocenić całkowitej liczby dostępnych opcji, możliwych decyzji i ich implikacji. To zjawisko jest zauważalne nie tylko w przypadku produktów i usług, ale także w innych obszarach współczesnego społeczeństwa. Ludzie spotykają się z coraz większą liczbą propozycji dotyczących miejsca zamieszkania, dróg kariery, miejsc wakacyjnych wyjazdów, potencjalnych partnerów czy środków lokomocji.
Espresso
Mały Głód powraca w kampanii Danio
Ekosceptyczni konsumenci a ekologiczna komunikacja marek – badanie OBTK
Pogaduchy z Ikeą na citylightach, czyli kampania nowego sezonu serialu „Belfer”
Jak Polacy rozumieją pojęcie „sztuczna inteligencja”? – badanie Instytutu Badań Pollster
Drogeria DM rozpoczyna współpracę z influencerami
Słuchacz podcastów akceptuje treści reklamowe – wskazuje raport Grupy Eurozet
W Stanach Zjednoczonych dopuszczono banery reklamowe ciągnięte przez drony
Chrupersy w kampanii na Robloksie
Na czym zarabiają twórcy internetowi i jak wygląda ich praca? – badanie firmy Imker
Milka rusza z kampanią „Wielkie smakowanie”
Adidas stworzył strefę dla biegaczy podczas Półmaratonu Praskiego
Havas Media Network tworzy nową jednostkę – Havas Digital Innovation
Personalia
5.09.2023
Katarzyna Smaga awansuje w teamie lifestyle w Big Picture
5.09.2023
Magdalena Lis dołączyła do zespołu badawczego Instytutu Badań Pollster
4.09.2023
Marcin Witkowski pokieruje sprzedażą i marketingiem w Green Cell
4.09.2023
Roksana Kamińska dołącza do Veneo jako head of business performance development
4.09.2023
Jarosław Oleszczuk wspólnikiem w Vision Group
Wydarzenia
7.09.2023 - 8.09.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
25.09.2023 - 26.09.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
18.10.2023 - 19.10.2023
Leniwce HR, czyli jak wykorzystać marketing rekrutacyjny
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail