Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE
Back to school 2023, czyli różne podejścia do reklamy szkolnej wyprawki
Martyna Jacewicz
Sierpień to miesiąc, w którym wiele marek prowadzi kampanie pod hasłem „back to school”. Kojarzy się to przede wszystkim z zeszytami, piórnikami i innymi przyborami do nauki. A jednak pod tą kategorią można zmieścić dużo więcej: od przyborów higienicznych i kosmetycznych, przez odzież, obuwie, biżuterię i dodatki, aż po elektronikę czy akcesoria do domu. W zasadzie tę listę ogranicza dziś jedynie kreatywność promujących się marek.
PUBLIC RELATIONS TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Innowacje, odwaga, determinacja – w jaki sposób challenger brands zmieniają rynek
Katarzyna Sowicka
Rozumienie dynamiki rynku to nie tylko obserwacja gigantów branży. Często to właśnie młode, ambitne marki, nazywane challenger brands, przekształcają rynek, wprowadzając innowacje i wyznaczając nowe kierunki. Ich siła tkwi w odwadze, determinacji i nieustępliwości, które pozwalają im konkurować z ugruntowanymi graczami, często o wiele większymi od nich.
Espresso
„Do Polo po” – Polomarket z nową kampanią
Sprzedaż online dalej rośnie, ale słabiej niż w poprzednich latach – raport Shopping Index firmy Salesforce
Orange rozpoczął kampanię nowej oferty dla firm
Kampania Stowarzyszenia Otwarte Klatki „Jednym głosem” trafiła do Decentralandu
Reklama M&M’s podkreśla, że nie warto oceniać książki po okładce
Edyta i Cezary Pazura oskarżeni o plagiat reklamy Kenzo World
Muzeum Historii Żydów Polskich szuka pomysłów na kampanię społeczną
Siatkarze w nowej kampanii Plusa
Zakupy szkolnej wyprawki zrobimy najczęściej w dyskontach – badanie Inquiry
„Odkryj city break po swojemu” – user generated content w jesiennej kampanii Grupy eSky
Ukazał się raport „Rynek influencerów w Polsce – 2023”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
22.08.2023
Katarzyna Knecht sales directorem & product ownerem w Open Mobi
22.08.2023
Awanse w Lightscape: Paulina Kunicka z nowym stanowiskiem, Pamela Tomicka z awansem managerskim
21.08.2023
FCB&theMilkman z nowym business and communication managerem. Jest nim Daniel Białoszewski
Wydarzenia
4.09.2023 - 6.09.2023
8 szkoleń z marketingu i reklamy we Wrocławiu ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.