Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
HANDEL DETALICZNY PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Jak sieci detaliczne walczą dziś o portfele konsumentów? Na ile może pomóc w tym program lojalnościowy?
Katarzyna Klimkiewicz
Obecnie marki uważnie obserwują dynamicznie zmieniające się trendy zakupowe konsumentów związane z inflacją, oszczędnościami i zawartością koszyka zakupowego. Jak o portfele konsumentów walczy marka Gatta oraz sieć sklepów Stokrotka? Przedstawicieli tych marek zapytała o to Katarzyna Klimkiewicz z firmy Brave organizującej V forum Retail Challenge Poland.
PRAWO PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Dyrektywa Omnibus w programach lojalnościowych – wciąż nie tak łatwo określić, jak i kiedy ją stosować
Maciej Bednarek, Filip Zajdel
Choć dyrektywa Omnibus obowiązuje już od ponad pół roku, nadal budzi wiele wątpliwości, m.in. w zakresie programów lojalnościowych. Na początku mówiło się, że nie będą one objęte nowymi przepisami, później – że dyrektywa nie obowiązuje w przypadku personalizacji oferty. Dziś, dzięki szczegółowym wyjaśnieniom prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, wiemy na ten temat więcej. Jak więc do dyrektywy powinni podchodzić zarządzający programami lojalnościowymi?
Espresso
Kreatywność kluczowym czynnikiem rozwoju – raport Deloitte „Global Marketing Trends 2023”
Kamil Grosicki ambasadorem Am Am Kebab
Dział strategii kluczowy dla firm – „2023 Chief Strategy Officer Survey” Deloitte
Skandal z pomiarem reklam YouTube. Reklamodawcy mogli być przez lata wprowadzani w błąd
Pinterest i Httpool by Aleph nawiązały międzynarodowe partnerstwo
Czy długi należy oddawać? – wnioski z raportu „Moralność finansowa Polaków”
Natalia Maliszewska nową ambasadorką marki 4F
Od żartu na prima aprilis do serii stymulatorów Oh Yes!
ZPC Otmuchów wybrał Grupę FLPR do obsługi marki Cosby
Personalia
4.08.2023
Kamil Kołak na czele zespołu strategii mediowej i innowacji agencji Zenith
4.08.2023
Izabella Rokicka nową dyrektorką komunikacji, zrównoważonego rozwoju i public affairs w Carrefour Polska
Wydarzenia
24.07.2023 - 23.08.2023
10 szkoleń z marketingu online ● sprawny.marketing
8.08.2023
Webinar: Loteria promocyjna – jak zwiększyć zaangażowanie klientów i sprzedaż?
7.09.2023 - 8.09.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
25.09.2023 - 26.09.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
2.08.2023 - 10.08.2023
10 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
4.09.2023 - 6.09.2023
8 szkoleń z marketingu i reklamy we Wrocławiu ● sprawny.marketing
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
25.09.2023 - 30.11.2023
Szkolenie AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail