Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PRAWO PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Dyrektywa Omnibus w programach lojalnościowych – wciąż nie tak łatwo określić, jak i kiedy ją stosować
Maciej Bednarek, Filip Zajdel
Choć dyrektywa Omnibus obowiązuje już od ponad pół roku, nadal budzi wiele wątpliwości, m.in. w zakresie programów lojalnościowych. Na początku mówiło się, że nie będą one objęte nowymi przepisami, później – że dyrektywa nie obowiązuje w przypadku personalizacji oferty. Dziś, dzięki szczegółowym wyjaśnieniom prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, wiemy na ten temat więcej. Jak więc do dyrektywy powinni podchodzić zarządzający programami lojalnościowymi?
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING EXPERIENTIAL MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Najlepsze dopiero przed Barbie
Mateusz Lubczański
Zyski liczone w setkach milionów, niezliczone memy, wyczerpane zapasy różowej farby na całym świecie. Film „Barbie” stawia kultową markę w centrum zainteresowania, ale za tym sukcesem stoi coś więcej niż bezbłędnie przeprowadzona kampania reklamowa.
Espresso
Skandal z pomiarem reklam YouTube. Reklamodawcy mogli być przez lata wprowadzani w błąd
Kreatywność kluczowym czynnikiem rozwoju – raport Deloitte „Global Marketing Trends 2023”
Tigers, Widoczni, Dentsu Polska – analiza profili agencji marketingowych na LinkedInie
Galeria billboardowa „Miasta dla ludzi” w nowej kampanii Bolta
YouTube Works Awards 2023 – startują zgłoszenia do trzeciej polskiej edycji
Carrefour ze zintegrowaną kampanią o powrocie do szkoły
InPost sponsorem polskiego kolarstwa
Dom Development z nową agencją public relations
Aplan Media wygrała przetarg na kampanię Pomorza Zachodniego
Od żartu na prima aprilis do serii stymulatorów Oh Yes!
AI w polskich firmach wykorzystywana najczęściej w marketingu, produkcji i planowaniu dostaw – badanie KPMG
Barbie zdeklasowała Oppenheimera – analiza medialności PSMM
Nowa kampania Banku Millennium zachęca do udziału w promocji
Dziecięcy influencerzy w kampanii marki Bic na powrót do szkoły
Streetcom prowadzi kampanię z influencerami dla NAC
YouTube Shorts rozszerza współpracę z platformą DoubleVerify o pomiar viewability oraz fraudów
Bukmacher STS rozstrzygnął przetarg na opracowanie nowej platformy komunikacyjnej
K2 Precise wygrywa przetarg na obsługę marki Doppelherz
Personalia
3.08.2023
Anna Falkowska obejmuje stanowisko PR & communication managerki w Home.pl
3.08.2023
Agencja Whites wprowadza zmiany w obszarze client service, business development i marketingu
3.08.2023
Łukasz Zarębski dyrektorem operacyjnym w Cut The Mustard
3.08.2023
VeloBank tworzy swoje biuro PR
2.08.2023
Igor Jakuć zastępuje Andrzeja Zackiewicza na stanowisku dyrektora Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Internetowych w Provident Polska
2.08.2023
Krzysztof Rosiński: z Google do SalesTube
2.08.2023
Łukasz Janowski i Piotr Nogal odchodzą, Paweł Modzelewski zostaje managing partnerem. Zmiany w zarządzie Bluecloud Interactive
2.08.2023
Nowy szef product design i UX w Wirtualnej Polsce: Bartłomiej Kozieł
2.08.2023
Anna Radowicka PR managerem ds. korporacyjnych Herbapol-Lublin
2.08.2023
Aleksandra Sobczak dyrektorką strategii i rozwoju Wyborcza.pl
31.07.2023
Jarosław Miszczak na czele Bluerank, Aneta Mondry – Full Stack Experts
28.07.2023
Jarosław Kacperczyk na czele nowego działu w Cape Morris
27.07.2023
Paulina Białoń awansowała w Walk Events
26.07.2023
Marcin Tyborowski business development & technology managerem w Euvic Digital
Wydarzenia
24.07.2023 - 23.08.2023
10 szkoleń z marketingu online ● sprawny.marketing
8.08.2023
Webinar: Loteria promocyjna – jak zwiększyć zaangażowanie klientów i sprzedaż?
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
22.01.2024 - 16.07.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
12.06.2024 - 13.06.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
20.06.2024 - 21.06.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
2.08.2023 - 10.08.2023
10 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
4.09.2023 - 6.09.2023
8 szkoleń z marketingu i reklamy we Wrocławiu ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
17.06.2024 - 19.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail