Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
18.07.2023
Sztuczna inteligencja i SEO w wyszukiwarkach

Od piętnastu lat wszyscy mówią, że SEO umiera. Równocześnie wartości budżetów na SEO co roku rosną, i to więcej niż inflacja. Z AI w wyszukiwarkach mamy zaś dwa problemy: wydajności i użytkowników.

Z Pawłem Strykowskim, CEO WhitePress i seryjnym przedsiębiorcą, rozmawiamy o AI, SEO, CM oraz przyszłości mediów
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING FELIETON MARTECH TRENDY
Wygoda ma swoją cenę – AI wyeliminuje wielu z nas
Jacek Szlak
Technologia służy nam pomocą. Działa w tle, oswaja ze sobą, uczy nowych nawyków i zachowań. Ułatwia tak wiele spraw. Ceną za to może być jednak utrata przez nas cennych, typowo ludzkich umiejętności. W szczególności zaś – wzrost kosztu ich nabycia.
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY TRENDY
Czy AI zabierze pracę specjaliście SEO?
Paweł Konopiński
Microsoft, Alphabet, Meta, Nvidia, Taiwan Semiconductor – to organizacje, w których AI odgrywa ważną rolę w kluczowych procesach biznesowych. Dlaczego AI jest teraz tak modnym i chodliwym tematem? Bo pozwala na wdrożenie znacznej automatyzacji do codziennych zadań, co przekłada się na duże oszczędności przedsiębiorstw. Ten fakt sprawia, że wśród specjalistów na całym świecie pojawiła się obawa o stabilność zatrudnienia. Zastanówmy się, czy specjaliści z branży SEO również mają podstawy do niepokoju.
Espresso
Polacy a aktywizm marek – badanie Wavemakera
Prawie 12,5 mln zł kary dla spółki BO Energy za umowy na fotowoltaikę
Jak zmieniają się preferencje konsumentów robiących zakupy online – badanie SW Research
Kärcher Polska rozpoczyna kampanię employer brandingową
Leo Burnett Warszawa wygrywa przetarg reklamowy Otodom
MC Silk rapuje o aftach – konkurs Sachol Fast Effect
Lukas Podolski partnerem biznesowym i ambasadorem Body Chief
Golfista Jon Rahm globalnym ambasadorem Grupy Santander
Aktorka Monika Mrozowska twarzą kampanii promującej europejskie pieczarki
Nowy spot Plusa na Kartę
„Syn okiennika” Kacperczyków i Rojka w kampanii whisky Grant’s
Personalia
18.07.2023
Zmiany i awanse w Linkleaders
Wydarzenia
24.07.2023 - 23.08.2023
10 szkoleń z marketingu online ● sprawny.marketing
8.08.2023
Webinar: Loteria promocyjna – jak zwiększyć zaangażowanie klientów i sprzedaż?
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
22.01.2024 - 16.07.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
2.08.2023 - 10.08.2023
10 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
4.09.2023 - 6.09.2023
8 szkoleń z marketingu i reklamy we Wrocławiu ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail