Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING FELIETON MARTECH TRENDY
Wygoda ma swoją cenę – AI wyeliminuje wielu z nas
Jacek Szlak
Technologia służy nam pomocą. Działa w tle, oswaja ze sobą, uczy nowych nawyków i zachowań. Ułatwia tak wiele spraw. Ceną za to może być jednak utrata przez nas cennych, typowo ludzkich umiejętności. W szczególności zaś – wzrost kosztu ich nabycia.
PUBLIC RELATIONS TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Innowacje, odwaga, determinacja – w jaki sposób challenger brands zmieniają rynek
Katarzyna Sowicka
Rozumienie dynamiki rynku to nie tylko obserwacja gigantów branży. Często to właśnie młode, ambitne marki, nazywane challenger brands, przekształcają rynek, wprowadzając innowacje i wyznaczając nowe kierunki. Ich siła tkwi w odwadze, determinacji i nieustępliwości, które pozwalają im konkurować z ugruntowanymi graczami, często o wiele większymi od nich.
Espresso
McDonald’s zaadaptował w Polsce kampanię z podnoszeniem brwi – „Daj znaka na Maka”
„Syn okiennika” Kacperczyków i Rojka w kampanii whisky Grant’s
Poczucie szczęścia Polaków w różnych regionach kraju – wyniki badania
Pop-up Converse został otwarty nad Wisłą w Warszawie
McDonald’s we Francji wprowadzi identyfikację opakowań za pomocą fal radiowych (RFID)
Betclic nowym sponsorem strategicznym klubu Ruch Chorzów
Firma Tarczyński zapowiedziała rozwiązanie umowy sponsorskiej z PZPN
MC Silk rapuje o aftach – konkurs Sachol Fast Effect
Jakub Kiwior w kampanii Adidasa „From Tychy to Impossible”
Kolejny rok silnego wzrostu rynku reklamy cyfrowej w Europie – IAB Europe AdEx Benchmark 2022
Badanie wśród użytkowników platformy Twitch
Bakoma promuje swój jogurt Naturalny Gęsty
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
17.07.2023
Michał Kaliściak wzmacnia zespół kreacji 180heartbeats + Jung v Matt
14.07.2023
Zmiany w DDB Warszawa. Zuza Duchniewska-Sobczak, Małgorzata Majcher i Maciej Waligóra z nowymi stanowiskami
Wydarzenia
24.07.2023 - 23.08.2023
10 szkoleń z marketingu online ● sprawny.marketing
8.08.2023
Webinar: Loteria promocyjna – jak zwiększyć zaangażowanie klientów i sprzedaż?
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
24.06.2024 - 10.12.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
2.08.2023 - 10.08.2023
10 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
4.09.2023 - 6.09.2023
8 szkoleń z marketingu i reklamy we Wrocławiu ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.