Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
10.07.2023
Jak sprawić, żeby dział kreatywny regularnie wygrywał nagrody?

Nie raz zdarzyło nam się wręcz dopłacić do któregoś z szalonych pomysłów. Tak bardzo wierzyliśmy w to, że da nam zupełnie inną wartość niż pieniądze.

Z Dawidem Szczepaniakiem (chief creative officer & partner w agencji VMLY&R Poland) rozmawiamy o narzędziach, które wyzwalają kreatywność i o ryzyku innowacyjności, które się opłaca
Artykuły
CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Niestandardowe formy współpracy marek z influencerami – przegląd przykładów
Karolina Przybylska
Najpopularniejszą formą współpracy z influencerami jest lokowanie produktu na profilach w social media. Możliwości zaangażowania twórców w promocję marki jest jednak zdecydowanie więcej. Firmy coraz częściej ufają nieszablonowym koncepcjom influencerów i zachęcają do realizowania ciekawych przedsięwzięć. Przeczytaj, jak możesz wykorzystać potencjał influencer marketingu w działaniach niestandardowych.
ANALITYKA INTERNETOWA INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Czym jest wpływ w influencer marketingu?
Karolina Przybylska
Jednym z największych wyzwań w kampaniach z influencerami jest znalezienie właściwego twórcy. Właściwy oznacza tu: taki, który ma realny wpływ na swoją społeczność i w efekcie pomoże osiągnąć założone cele kampanii.
Espresso
Derpienski żąda od Danone 50 mln zł za parodię w wykonaniu Nosowskiej
Portal Psy.pl, HiPets i ich kampania przeciwko porzuceniom zwierząt
Czy Polki i Polacy rozumieją sztuczną inteligencję? – badanie Ipsos
Handel najaktywniejszy reklamowo w radiu, branża farmaceutyczna w telewizji – badanie Gemius AdReal
Frosta wybrała Personal PR
Call center wydzwaniające z fotowoltaiką ukarane przez UOKiK
W USA TikTok wchodzi do kiosków wideo digital out-of-home Redbox
Marketerzy a generatywna sztuczna inteligencja – badanie Salesforce
Rozstrzygnięto przetarg na obsługę reklamową marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Wydarzenia
24.07.2023 - 23.08.2023
10 szkoleń z marketingu online ● sprawny.marketing
8.08.2023
Webinar: Loteria promocyjna – jak zwiększyć zaangażowanie klientów i sprzedaż?
7.09.2023 - 8.09.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
25.09.2023 - 30.11.2023
Szkolenie AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
2.08.2023 - 10.08.2023
10 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
4.09.2023 - 6.09.2023
8 szkoleń z marketingu i reklamy we Wrocławiu ● sprawny.marketing
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail