Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE KONKURSY REKLAMOWE STORYTELLING TRENDY
Czy popkultura umarła – mikrotrendy na festiwalu Cannes Lions 2023
Jakub Müller
Czas, jaki minął od zakończenia festiwalu Cannes Lions 2023, pozwala spojrzeć z dystansem na festiwalowe trendy. Nagrody już rozdano, teraz warto prześledzić okołofestiwalowe dyskusje o przyszłości komunikacji marketingowej.
PUBLIC RELATIONS TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Innowacje, odwaga, determinacja – w jaki sposób challenger brands zmieniają rynek
Katarzyna Sowicka
Rozumienie dynamiki rynku to nie tylko obserwacja gigantów branży. Często to właśnie młode, ambitne marki, nazywane challenger brands, przekształcają rynek, wprowadzając innowacje i wyznaczając nowe kierunki. Ich siła tkwi w odwadze, determinacji i nieustępliwości, które pozwalają im konkurować z ugruntowanymi graczami, często o wiele większymi od nich.
Espresso
Czy Polki i Polacy rozumieją sztuczną inteligencję? – badanie Ipsos
Marketerzy a generatywna sztuczna inteligencja – badanie Salesforce
Influencerka Julia Żugaj z limitowaną edycją lodów Wedel w Carrefourze
Emirates z CNN z globalną kampanią skierowaną do podróżujących służbowo
Influencerskie Summer Stories w nowej kampanii Douglas Collection
Postawy milenialsów i Gen Z wobec zakupów online – badanie PayPal
Żabka Jush przetestowała dostawę dronem
Iga Świątek w reklamie Oshee Vitamin Water
Głodny lata? Trwa kampania batonów lodowych Snickers
Amerykańska marka alkoholowa Truly Hard Seltzer uruchomi bar w samolocie z zerową grawitacją
Blisko połowa Polaków pozytywnie ocenia ideę szybkich zakupów (q-commerce) – badanie Mindshare
Które formy płatności cyfrowych cieszą się największym zaufaniem Polaków? – raport Inquiry
Zalando, Media Markt, Sephora i Glovo z zarzutami UOKiK po zmianach przepisów o prezentacji cen
Carlsberg wybrał nową globalną agencję mediową
Personalia
12.07.2023
Iga Łukawska dołącza do agencji Stor9
12.07.2023
Jacek Hutyra dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Leroy Merlin Polska
12.07.2023
Aneta Litwin objęła stanowisko marketing managera w Peakside
11.07.2023
Jakub Puźniak dołączył do zespołu public affairs i komunikacji Coca-Coli
11.07.2023
Awanse i nowe zespoły w strukturze Reprise
Wydarzenia
24.07.2023 - 23.08.2023
10 szkoleń z marketingu online ● sprawny.marketing
8.08.2023
Webinar: Loteria promocyjna – jak zwiększyć zaangażowanie klientów i sprzedaż?
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
4.10.2023 - 5.10.2023
SEO Vibes
24.06.2024 - 10.12.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
2.08.2023 - 10.08.2023
10 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
4.09.2023 - 6.09.2023
8 szkoleń z marketingu i reklamy we Wrocławiu ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.