Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Po co marce społeczność i jak ją zbudować?
Agnieszka Kwiatkowska
Eksperci są zgodni: budowanie wokół marki zaangażowanej społeczności to już nie tylko szansa na wysoką sprzedaż i długofalowy sukces. To konieczność. Topowe marki już zrozumiały, jak wiele daje bliskość z rzeszą zaangażowanych klientów i skrzętnie z tego korzystają. Do budowania społeczności zmuszają też sami konsumenci i ich zmieniające się postawy. Przyjrzyjmy się więc, czym są społeczności w ujęciu marketingowym i w jaki sposób powstają.
EMPLOYER BRANDING FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co warto wiedzieć o pracy w marketingu?
Anna Ledwoń-Blacha
Mam wrażenie, że o pracy w marketingu powiedziano już wszystko. Z drugiej strony – w pracy marketera, jak i w samej branży często robi się zastrzeżenie „to zależy”. W związku z tym być może każda nowa perspektywa, spojrzenie i analiza przyda się osobom dopiero wybierającym ścieżkę kariery, dokonującym przebranżowienia czy po prostu chcącym sobie wszystko od nowa poukładać w głowie.
Espresso
H&M sprzedaje produkty innych marek, by konkurować z marketplace’ami
Dawid Ogrodnik jak ze „Słonecznego patrolu” – Bonarka z kolejną odsłoną kampanii i limitowanym produktem
Marka Makłowicz i Synowie debiutuje na rynku spożywczym
„Poczuj zew nagród!” – wystartowała kampania Loteriady
„Najlepsza droga to ta, którą wybierasz” – kampania PKO BP i PKO Ubezpieczenia
Blue Media rozpoczyna współpracę z UM
„Witamy w świecie ekonom-JA” – badanie Meaningful Brands 2023
SOS Wioski Dziecięce i kampania przeciwko wykluczeniu polskich rodzin
„Poczuj smak wygranej” – Lay’s powraca z loterią wrzutkową
„Supermoon” – nowa kampania Superbet
Bank Millennium z kampanią wakacyjną
Kaufland dla GenZ zatrudnił zespół K-pop
Personalia
4.07.2023
Dorota Przybyłek i Marcin Rzeźnik awansują w strukturach Amplifi (Dentsu Polska)
4.07.2023
Dorota Natalia Haller w globalnych strukturach IAA jako członkini Diversity, Equity and Inclusion Council
Wydarzenia
10.07.2023 - 12.07.2023
8 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
2.08.2023 - 10.08.2023
10 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
25.09.2023 - 30.11.2023
Szkolenie AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
12.10.2023 - 13.10.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
24.07.2023 - 23.08.2023
10 szkoleń z marketingu online ● sprawny.marketing
4.09.2023 - 6.09.2023
8 szkoleń z marketingu i reklamy we Wrocławiu ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail