Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
30.06.2023
Pracowników IT przekonają wartości, klientów korporacyjnych – podejście osobiste

Trochę inaczej prowadzi się marketing, oferując spinacze i tonery, a trochę inaczej musimy działać my, gdy sprzedajemy projekty transformacyjne.

O marketingu klienckim i employer brandingu rozmawiamy z Jakubem Smarzem, marketing and communications lead Accenture w Polsce.
Artykuły
BRAND PURPOSE KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PUBLIC RELATIONS
Jak marki chcą wesprzeć LGBTQ+, a kończą na rainbow washingu
Mateusz Lubczański
Marki mówią o wspieraniu społeczności LGBTQ+, lecz często wchodzą wprost na miny, które (wydawałoby się) łatwo ominąć. Naśladują konkurencję, nie uwzględniają własnej specyfiki, a później, w obliczu kryzysu wizerunkowego nie chcą jednoznacznie określić swojego stanowiska. Okazuje się, że uprawiają po prostu rainbow washing.
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czuła męskość – czy możemy już rozmawiać o mężczyznach?
Maciej Biedziński
„Akt podważenia oczekiwań dotyczących męskości jakoś tę męskość narusza” zauważa Liz Plank w swojej niedawno wydanej w Polsce książce pt. „Samiec alfa musi odejść. Dlaczego patriarchat szkodzi wszystkim”. Konstrukcja dominującego, tradycyjnego wzorca męskości od lat skutecznie blokuje jego krytykę i przemianę na lepsze.
Espresso
Old Spice wkroczył do świata serialu „Wiedźmin”
Raportowanie ESG a oczekiwania konsumentów – Ekobarometr 2023
Artykuł Partnera
Innowacyjne budki akustyczne Hushoffice do biur. Z czego są wykonane? Jakie są możliwości personalizacji?
Duka z zarzutami prezesa UOKiK za dodawanie niechcianych produktów do koszyka
Targetowanie kontekstowe w kampanii wprowadzającej na rynek nowy produkt Maybelline
Polski Związek Kolarski z nowym logo
Kampania „Gdzie zamieszkać” zdobyła Grand Prix i Tytanowego Lwa w Cannes
WaMaMarketing – sztuczna inteligencja narzędziem marketingu przyszłości
Nastroje konsumentów lepsze, ale wciąż na minusie – badanie GfK
Avon Cosmetics nowym klientem Havas PR Warsaw
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
29.06.2023
Nowe władze IAA Polska na lata 2023–2025
Wydarzenia
10.07.2023 - 12.07.2023
8 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
2.08.2023 - 10.08.2023
10 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
24.07.2023 - 23.08.2023
10 szkoleń z marketingu online ● sprawny.marketing
4.09.2023 - 6.09.2023
8 szkoleń z marketingu i reklamy we Wrocławiu ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
24.06.2024 - 10.12.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.