Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND PURPOSE KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PUBLIC RELATIONS
Jak marki chcą wesprzeć LGBTQ+, a kończą na rainbow washingu
Mateusz Lubczański
Marki mówią o wspieraniu społeczności LGBTQ+, lecz często wchodzą wprost na miny, które (wydawałoby się) łatwo ominąć. Naśladują konkurencję, nie uwzględniają własnej specyfiki, a później, w obliczu kryzysu wizerunkowego nie chcą jednoznacznie określić swojego stanowiska. Okazuje się, że uprawiają po prostu rainbow washing.
BADANIA MARKETINGOWE BRAND PURPOSE FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Sprzedaż musi mieć misję – ale ta przegrywa z prozą życia
Jacek Szlak
Z wielu ostatnio przeprowadzonych badań wyłania się obraz konsumentów, którzy w kryzysie redukują swoje potrzeby i zamierzają oszczędzać. Rezygnują z zakupów lub szukają okazji – promocji, rabatów, programów gwarantujących zniżki. Ograniczanie konsumpcji, oszczędzanie energii i paliwa – brzmi jak raj dla zwolenników ekologii i zrównoważonego rozwoju. Tylko że to nie działa w ten sposób. Nie wtedy, gdy wymuszają to okoliczności zewnętrzne.
Espresso
Lipton Ice Tea z ofertami pracy na świeżym powietrzu
Co piąty Polak nie wyjedzie w te wakacje na urlop
Kampania „Gdzie zamieszkać” zdobyła Grand Prix i Tytanowego Lwa w Cannes
Billboard 3D piwa bezalkoholowego w centrum Warszawy
Targetowanie kontekstowe w kampanii wprowadzającej na rynek nowy produkt Maybelline
Auchan otwiera bezobsługowy sklep
„Unexpected Jobs” – kampania banku BNP Paribas
Georgina Rodríguez twarzą najnowszej kampanii Guess
„Rozkręć się z Twisterem’’ – Twister, fundacja DDS i Żabka wspierają młode talenty
Raportowanie ESG a oczekiwania konsumentów – Ekobarometr 2023
Duka z zarzutami prezesa UOKiK za dodawanie niechcianych produktów do koszyka
Personalia
28.06.2023
Nowa dyrektor ds. marketingu w BBI Development – Anna Tuzek
28.06.2023
Grzegorz Górecki business development directorem w Green Parrot
28.06.2023
Do Polskiej Ligi Esportowej dołącza Magdalena Talma
28.06.2023
Awanse w dziale kreacji VMLY&R Poland
28.06.2023
Jakub Kibitlewski dyrektorem ds. partnerstw „Wyborczej”
Wydarzenia
10.07.2023 - 12.07.2023
8 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
17.06.2024 - 19.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
24.07.2023 - 23.08.2023
10 szkoleń z marketingu online ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
22.01.2024 - 16.07.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
12.06.2024 - 13.06.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
20.06.2024 - 21.06.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail