Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Po co marce społeczność i jak ją zbudować?
Agnieszka Kwiatkowska
Eksperci są zgodni: budowanie wokół marki zaangażowanej społeczności to już nie tylko szansa na wysoką sprzedaż i długofalowy sukces. To konieczność. Topowe marki już zrozumiały, jak wiele daje bliskość z rzeszą zaangażowanych klientów i skrzętnie z tego korzystają. Do budowania społeczności zmuszają też sami konsumenci i ich zmieniające się postawy. Przyjrzyjmy się więc, czym są społeczności w ujęciu marketingowym i w jaki sposób powstają.
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY SOCIAL MEDIA TRENDY
Gen Z ucieka na Twittera, żeby… odpocząć od mediów społecznościowych
Rafał Hydzik, Jagoda Rakowska
Twitter – marketingowy kamień w bucie. Wystarczy wybrać się na niedługą przechadzkę po tamtejszych profilach znanych marek, by doznać poniekąd intrygującego, a zarazem surrealistycznego poczucia rzeczywistości wręcz postapokaliptycznej. Social media są w niej jakby reliktem przeszłości. Tymczasem, jak na złość, między tymi ruinami śmiało zagnieżdżają się nastolatki. Właśnie w tej nieoczywistości dopatrują się szans na budowanie takich więzi, jakich nie doświadczają nigdzie indziej.
Espresso
Kondycja marki Bud Light ucierpiała po kontrowersjach wywołanych współpracą z transpłciową influencerką
Inkluzywne perfumy Martyny Wojciechowskiej i firmy W.Kruk
O jakich krajach i liniach lotniczych Polacy najczęściej rozmawiają w sieci przed wakacjami? Analiza SentiOne
Marka Somersby wystartowała z kampanią „Zapylamy z pomocą”
„Twój dom jest Twoją sceną” – kampania Franke Home Solutions
Rozstrzygnięcie przetargu marki Hellena
Plany wakacyjne Polaków 2023 – badanie Ipsos Polska
Coca-Cola przejmie wódkę Finlandia za 220 mln dol.
Ruszyła rejestracja na V edycję EKG Reklamy
Kampania grillowa marki Kotlin – „Tribute dla Mistrzów Grilla”
„Domol przemawia do zaradnych” – kampania marki własnej Rossmanna
Kampania marki Pudliszki „Danie z dobrym składem? Pyk i gotowe!”
Trwa kampania scyzoryków Victorinox
Personalia
21.06.2023
Iwona Puchalska w Immo Lab
21.06.2023
Michał Sęk dołączy do Saatchi & Saatchi jako chief creative officer
21.06.2023
Tesia Szabłowska dołącza do Dentsu Creative i obejmuje stanowisko client partnera. Mateusz Strześniewski awansuje na international growth directora
21.06.2023
Piotr Kałużny dołączył do agencji Altavia Kamikaze
Wydarzenia
16.06.2023 - 30.06.2023
Zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
10.07.2023 - 12.07.2023
8 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
2.08.2023 - 10.08.2023
10 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.06.2023 - 23.06.2023
16 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
24.07.2023 - 23.08.2023
10 szkoleń z marketingu online ● sprawny.marketing
4.09.2023 - 6.09.2023
8 szkoleń z marketingu i reklamy we Wrocławiu ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
24.06.2024 - 10.12.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.