Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Po co marce społeczność i jak ją zbudować?
Agnieszka Kwiatkowska
Eksperci są zgodni: budowanie wokół marki zaangażowanej społeczności to już nie tylko szansa na wysoką sprzedaż i długofalowy sukces. To konieczność. Topowe marki już zrozumiały, jak wiele daje bliskość z rzeszą zaangażowanych klientów i skrzętnie z tego korzystają. Do budowania społeczności zmuszają też sami konsumenci i ich zmieniające się postawy. Przyjrzyjmy się więc, czym są społeczności w ujęciu marketingowym i w jaki sposób powstają.
CONTENT MARKETING E-MAIL MARKETING
E-mail marketing w B2B – jak słać, by nie dostać kota
Maria Czekańska
E-mail marketing należy do najczęściej wdrażanych taktyk marketingowych w B2B (dwa lata temu na takie wdrożenia wskazało 75% respondentów Content Marketing Institute/Marketing Profs). Choć temat spotykany jest często, można się w nim pogubić. Uporządkuj swoją wiedzę i nabierz pewności w działaniach.
Espresso
„Kościół wolny od polityki” – kampania Kongresu Katoliczek i Katolików
Wystartowała kampania „Dumna Promocja Tęczowej Polski”
Co młodzi dorośli myślą o marszu 4 czerwca? – analiza IRCenter
Agencja Ogilvy wzywa do oznaczania influencerów generowanych przez AI
Marianna Zydek i Maciej Musiałowski w nowej platformie komunikacji Plusa na Kartę
Znamy laureatów rankingu Budowlana Marka Roku
Snapchat wprowadza nowy layout reklam
Wzrosła oglądalność PKO Bank Polski Ekstraklasy
Kampania Grupy Atlas i Castoramy skierowana do fachowców budowlanych
Kampania „Sztuka bez wstydu” z brązem na Cannes Lions 2023, a „Gdzie zamieszkać” – z 11 nominacjami
Lego świętuje Miesiąc Dumy tęczowym portretem aktorki Samiry Wiley
Finalistka Top Model, Julia Sobczyńska w kampanii Avonu na rzecz społeczności LGBTQIA+
„Podróżuj swobodnie” – kampania złotej karty Pekao SA
Sodexo zmienia nazwę na Pluxee
Plany wakacyjne Polaków 2023 – badanie Ipsos Polska
Trwają zgłoszenia do XX edycji konkursu KTR
Borek i Szpakowski dołączają do platformy Tyskiego „Jesteśmy na ty”
Kazar nowym klientem agencji Lepont
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
19.06.2023
Norbert Kowalski w zespole #GameChangers Harbingers
19.06.2023
Małgorzata Śmierzycka dołącza do CEC Group
19.06.2023
Agencja Warsaw Creatives rozszerza dział komunikacji
16.06.2023
Michaj Sodolski dołącza do SEC Newgate CEE
Wydarzenia
16.06.2023 - 30.06.2023
Zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
21.06.2023
IAB HowTo: Programmatic. Efektywność i bezpieczeństwo dla sukcesu w biznesie
24.07.2023 - 23.08.2023
10 szkoleń z marketingu online ● sprawny.marketing
4.09.2023 - 6.09.2023
8 szkoleń z marketingu i reklamy we Wrocławiu ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
19.06.2023 - 23.06.2023
16 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
10.07.2023 - 12.07.2023
8 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
2.08.2023 - 10.08.2023
10 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.