Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
11.06.2023
Praca nad talentami – nie tylko w marketingu. Co zmieni w niej AI?

Wszyscy myślą, że AI będzie narzędziem redukcji zatrudnienia. Nie w tym przypadku. AI uczyni pracowników bardziej produktywnymi.

Z Robinem Fisherem i Krzysztofem Augustynowiczem z Salesforce rozmawiamy o sztucznej inteligencji, rozwoju talentów, a także o strategii i marce firmy.
Artykuły
EMPLOYER BRANDING FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co warto wiedzieć o pracy w marketingu?
Anna Ledwoń-Blacha
Mam wrażenie, że o pracy w marketingu powiedziano już wszystko. Z drugiej strony – w pracy marketera, jak i w samej branży często robi się zastrzeżenie „to zależy”. W związku z tym być może każda nowa perspektywa, spojrzenie i analiza przyda się osobom dopiero wybierającym ścieżkę kariery, dokonującym przebranżowienia czy po prostu chcącym sobie wszystko od nowa poukładać w głowie.
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
AI zmienia zasady gry w marketingu
Alicja Miazga
Czy sztuczna inteligencja zabierze marketingowcom pracę? Branża nie ucieknie od tego pytania, a decyduje o tym popularyzacja narzędzi wspieranych przez AI. Wyniki raportu pod patronatem Marketingu przy Kawie i Instytutu Badawczego IPC pokazują, jaki jest rzeczywisty wpływ sztucznej inteligencji na pracę w działach marketingu, public relations i komunikacji.
Espresso
Brian Cox z serialu „Sukcesja” w spocie produktów korporacyjnych banku Santander
Marka zabawek erotycznych namawia kobiety do rezygnacji ze słuchawek prysznicowych
Dolina Dobra zachęca w kampanii do zapoznania się ze składem produktów
Hyundai wystartował z kampanią elektrycznego modelu Ioniq 6
Miesiąc Dumy 2023 na TikToku. Kampania „You Belong Here”
Amazon Prime Video wprowadzi subskrypcję z reklamami
#PRCrush – ZFPR zachęca młodych ludzi do pracy w public relations
Lody na bazie produktów Braci Sadowników. Współpraca z firmą Willisch
Saszan promuje piosenką dżemy Łowicz
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
7.06.2023
Katarzyna Kochaniak-Roman dyrektorem marketingu i komunikacji Polskiego Komitetu Olimpijskiego
7.06.2023
Ievgen Vector na stanowisku associate creative director w agencji Chromatique
7.06.2023
Agnieszka Światły objęła stanowisko managing director retail Poland w Diebold Nixdorf
7.06.2023
Krzysztof Mikulski prezesem Polskich Badań Internetu
Wydarzenia
6.06.2023 - 16.06.2023
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
15.06.2023
Konferencja #WaMaMarketing
16.06.2023
IV Online Marketing Day
21.06.2023
IAB HowTo: Programmatic. Efektywność i bezpieczeństwo dla sukcesu w biznesie
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
15.06.2023
Webinar: Jak dobrać nagrody do programu lojalnościowego, loterii i konkursu?
15.06.2023
Budowlana Marka Roku
19.06.2023 - 23.06.2023
16 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
10.07.2023 - 12.07.2023
8 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.