Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY SOCIAL MEDIA TRENDY
Gen Z ucieka na Twittera, żeby… odpocząć od mediów społecznościowych
Rafał Hydzik, Jagoda Rakowska
Twitter – marketingowy kamień w bucie. Wystarczy wybrać się na niedługą przechadzkę po tamtejszych profilach znanych marek, by doznać poniekąd intrygującego, a zarazem surrealistycznego poczucia rzeczywistości wręcz postapokaliptycznej. Social media są w niej jakby reliktem przeszłości. Tymczasem, jak na złość, między tymi ruinami śmiało zagnieżdżają się nastolatki. Właśnie w tej nieoczywistości dopatrują się szans na budowanie takich więzi, jakich nie doświadczają nigdzie indziej.
EMPLOYER BRANDING FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co warto wiedzieć o pracy w marketingu?
Anna Ledwoń-Blacha
Mam wrażenie, że o pracy w marketingu powiedziano już wszystko. Z drugiej strony – w pracy marketera, jak i w samej branży często robi się zastrzeżenie „to zależy”. W związku z tym być może każda nowa perspektywa, spojrzenie i analiza przyda się osobom dopiero wybierającym ścieżkę kariery, dokonującym przebranżowienia czy po prostu chcącym sobie wszystko od nowa poukładać w głowie.
Espresso
Nike stworzył grę Airphoria w Fortnite
Książeczki w zestawach Happy Meal w McDonald’s promowane kampanią
Fundacja Polska Bezgotówkowa z drugą odsłoną kampanii cashback
Fraudy reklamowe w CTV – najnowszy raport DoubleVerify
Samsung pokazuje w kampanii społeczny problem braku snu
Marka Danio wybrała w przetargu Feeders Agency
Reklama serialu i klocków Lego Dreamzzz w centrum Warszawy
Forum Retail Challenge Poland 2024 już we wrześniu
Przegląd insightów i innowacji podczas festiwalu Insummit we wrześniu
Artykuł Partnera
Innowacyjne budki akustyczne Hushoffice do biur. Z czego są wykonane? Jakie są możliwości personalizacji?
„Szczęśliwi z wiekiem” – kampania wizerunkowa mBanku
Cpl Poland obsługiwane przez agencję PR Calling
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
27.06.2023
Wybrany został nowy skład Rady Reklamy
Wydarzenia
16.06.2023 - 30.06.2023
Zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
24.07.2023 - 23.08.2023
10 szkoleń z marketingu online ● sprawny.marketing
4.09.2023 - 6.09.2023
8 szkoleń z marketingu i reklamy we Wrocławiu ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
27.09.2023 - 28.09.2023
Forum Retail Challenge Poland 2024
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
10.07.2023 - 12.07.2023
8 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
2.08.2023 - 10.08.2023
10 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
26.09.2023 - 27.09.2023
Insummit – festiwal insightów i innowacji
29.09.2023
EKG Reklamy 2023
23.10.2023 - 27.10.2023
I ❤️ Marketing & Technology
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.