Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EMPLOYER BRANDING FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co warto wiedzieć o pracy w marketingu?
Anna Ledwoń-Blacha
Mam wrażenie, że o pracy w marketingu powiedziano już wszystko. Z drugiej strony – w pracy marketera, jak i w samej branży często robi się zastrzeżenie „to zależy”. W związku z tym być może każda nowa perspektywa, spojrzenie i analiza przyda się osobom dopiero wybierającym ścieżkę kariery, dokonującym przebranżowienia czy po prostu chcącym sobie wszystko od nowa poukładać w głowie.
CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Niestandardowe formy współpracy marek z influencerami – przegląd przykładów
Karolina Przybylska
Najpopularniejszą formą współpracy z influencerami jest lokowanie produktu na profilach w social media. Możliwości zaangażowania twórców w promocję marki jest jednak zdecydowanie więcej. Firmy coraz częściej ufają nieszablonowym koncepcjom influencerów i zachęcają do realizowania ciekawych przedsięwzięć. Przeczytaj, jak możesz wykorzystać potencjał influencer marketingu w działaniach niestandardowych.
Espresso
Saszan promuje piosenką dżemy Łowicz
Wizja powodzi w dramatycznym spocie Manchesteru City i firmy Xylem
Wielopostaciowa ośmiornica – agencja MullenLowe z nową, globalną tożsamością
Już 21 czerwca IAB HowTo: Programmatic
Tańcząca nastolatka w globalnej reklamie LinkedIn
Netto Polska wybrało w przetargu Clue PR
Miesiąc Dumy 2023 na TikToku. Kampania „You Belong Here”
IAB Polska publikuje „Raport Strategiczny 2022/2023”
„Z sercem do serka” – nowa kampania 360° marki Rolmlecz
Żabka naprawi lub wyczyści buty z Woshwosh
Omenaa Mensah i Rafał Brzoska zebrali na balu Wielkiej Aukcji Charytatywnej 12 mln zł. W sumie zebrano 28 mln zł
Kubota sieje łąki kwietne z okazji Pride Month
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
7.06.2023
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO GroupM CEE. Zarządza 10 rynkami regionu
6.06.2023
Artur Karwala i Agnieszka Kania dołączają do Agencji Nie Do Ogarnięcia
Wydarzenia
6.06.2023 - 16.06.2023
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
15.06.2023
Konferencja #WaMaMarketing
16.06.2023
IV Online Marketing Day
21.06.2023
IAB HowTo: Programmatic. Efektywność i bezpieczeństwo dla sukcesu w biznesie
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
15.06.2023
Webinar: Jak dobrać nagrody do programu lojalnościowego, loterii i konkursu?
15.06.2023
Budowlana Marka Roku
19.06.2023 - 23.06.2023
16 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
10.07.2023 - 12.07.2023
8 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.