Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EMPLOYER BRANDING FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co warto wiedzieć o pracy w marketingu?
Anna Ledwoń-Blacha
Mam wrażenie, że o pracy w marketingu powiedziano już wszystko. Z drugiej strony – w pracy marketera, jak i w samej branży często robi się zastrzeżenie „to zależy”. W związku z tym być może każda nowa perspektywa, spojrzenie i analiza przyda się osobom dopiero wybierającym ścieżkę kariery, dokonującym przebranżowienia czy po prostu chcącym sobie wszystko od nowa poukładać w głowie.
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY TRENDY
Czy AI zabierze pracę specjaliście SEO?
Paweł Konopiński
Microsoft, Alphabet, Meta, Nvidia, Taiwan Semiconductor – to organizacje, w których AI odgrywa ważną rolę w kluczowych procesach biznesowych. Dlaczego AI jest teraz tak modnym i chodliwym tematem? Bo pozwala na wdrożenie znacznej automatyzacji do codziennych zadań, co przekłada się na duże oszczędności przedsiębiorstw. Ten fakt sprawia, że wśród specjalistów na całym świecie pojawiła się obawa o stabilność zatrudnienia. Zastanówmy się, czy specjaliści z branży SEO również mają podstawy do niepokoju.
Espresso
Apple zaprezentował gogle Vision Pro do mieszanej rzeczywistości
Żabka naprawi lub wyczyści buty z Woshwosh
Znamy zwycięzców 26. edycji konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”
36% Polaków kupujących online to smart shopperzy – badanie Minds & Roses
Więcej amerykańskich reklamodawców ma agencje in-house, ale agencje zewnętrzne ciągle ważne
Komputronik rozstrzyga przetarg na obsługę social media
„The Summer of Joy” – T-Mobile zaprasza młodych do tańca psychodelicznym spotem
PKO Bank Polski chce się rozwijać w Metaverse
„Samodzielni, ale nie sami w podróży” – kampania aplikacji Moje ING
Rossmann promuje swoją markę Babydream
Żabka Nano z kampanią wizerunkową OOH
Ben & Jerry’s krytykuje Elona Muska i wycofuje reklamy z Twittera
Jak dobrać nagrody do programu lojalnościowego, loterii i konkursu? – webinar już 15 czerwca
Rusza największa w 2023 r. kampania Maybelline z wirtualną ambasadorką
Zanieczyszczenie wody budzi niepokój, ale nie chęć do działania – badanie Ekobarometr
„Prosta droga do zawału” – raper Mikser w kampanii świadomościowej skierowanej do młodych
Żabka Jush z aktywacją promocyjną oraz dowozami w plener
Alior Bank z kampanią Konta Jakże Osobistego na wakacje
„Ekspres Losy” – kampania wprowadzająca nowy produkt Totalizatora Sportowego
Bracia Kacperczyk ambasadorami marki Carrera w ramach kampanii „Drive Your Story”
Tańcząca nastolatka w globalnej reklamie LinkedIn
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
5.06.2023
Aneta Jóźwicka członkinią zarządu Provident Polska odpowiedzialną za corporate affairs
5.06.2023
Piotr Ciąćka odpowiedzialny za projekty partnerskie w Kantar Polska
5.06.2023
Jakub Stolarczyk head of SEO w Grupie Interia
Wydarzenia
6.06.2023 - 16.06.2023
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
15.06.2023
Konferencja #WaMaMarketing
16.06.2023
IV Online Marketing Day
10.07.2023 - 12.07.2023
8 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
24.06.2024 - 10.12.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
15.06.2023
Webinar: Jak dobrać nagrody do programu lojalnościowego, loterii i konkursu?
15.06.2023
Budowlana Marka Roku
19.06.2023 - 23.06.2023
16 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.