Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY TRENDY
Czy AI zabierze pracę specjaliście SEO?
Paweł Konopiński
Microsoft, Alphabet, Meta, Nvidia, Taiwan Semiconductor – to organizacje, w których AI odgrywa ważną rolę w kluczowych procesach biznesowych. Dlaczego AI jest teraz tak modnym i chodliwym tematem? Bo pozwala na wdrożenie znacznej automatyzacji do codziennych zadań, co przekłada się na duże oszczędności przedsiębiorstw. Ten fakt sprawia, że wśród specjalistów na całym świecie pojawiła się obawa o stabilność zatrudnienia. Zastanówmy się, czy specjaliści z branży SEO również mają podstawy do niepokoju.
KAMPANIE REKLAMOWE MARTECH STORYTELLING TRENDY
Mashupy na sterydach AI – to się dzieje również w reklamach
Jakub Müller
Rozwój generatywnej sztucznej inteligencji nie rozpoczyna nowej ery w reklamie. Po prostu przyspiesza procesy, które za sprawą technologii trwają od kilku lat. Jednym z nich jest zjawisko mashupu.
BADANIA MARKETINGOWE MARTECH TRENDY
AI w służbie badań – możliwości i zagrożenia
Mateusz Głowacki, Richard Timpone, Michel Guidi
Pięć dni – tyle wystarczyło, by liczba użytkowników ChatGPT przekroczyła milion. Czasem „kilka dni” wystarczy, aby to, co niedawno było przełomowe, stało się staroświeckie. Eksperci firmy Ipsos sprawdzają, jakie są szanse, ograniczenia i zagrożenia dla branży badawczej.
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
AI zmienia zasady gry w marketingu
Alicja Miazga
Czy sztuczna inteligencja zabierze marketingowcom pracę? Branża nie ucieknie od tego pytania, a decyduje o tym popularyzacja narzędzi wspieranych przez AI. Wyniki raportu pod patronatem Marketingu przy Kawie i Instytutu Badawczego IPC pokazują, jaki jest rzeczywisty wpływ sztucznej inteligencji na pracę w działach marketingu, public relations i komunikacji.
Espresso
Kubota sieje łąki kwietne z okazji Pride Month
Adam Małysz w kampanii Banku Pocztowego
Max Premium Burgers odsłania antysmogowy mural w Katowicach
Cinkciarz.pl wygrywa z Currency One w sprawie reklam w wyszukiwarce Google [AKTUALIZACJA]
„0.0 przeciwwskazań”. Kompania Piwowarska promuje swoje piwa bezalkoholowe
Raper Bedoes 2115 ambasadorem aktywacji Pepsi
Bracia Kacperczyk w nowej kampanii Grant’s „Ekipa na życie”
Inflacja napędza inwestycje w reklamę w Polsce i na świecie. Najnowszy raport Dentsu Global Ad Spend Forecasts
Co o branży fashion piszą w polskich mediach? Najbardziej medialni polscy projektanci
Personalia
1.06.2023
Jarosław Mikos nowym prezesem WeNet Group
31.05.2023
Dorota Haller kończy pracę jako dyrektorka marketingu Huawei
Wydarzenia
6.06.2023 - 16.06.2023
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
15.06.2023
Budowlana Marka Roku
19.06.2023 - 23.06.2023
16 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
18.07.2024 - 19.07.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
15.06.2023
Konferencja #WaMaMarketing
16.06.2023
IV Online Marketing Day
10.07.2023 - 12.07.2023
8 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
22.01.2024 - 16.07.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
11.07.2024 - 12.07.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail