Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
18.05.2023
Ekonomia behawioralna w Polsce nadal w przedsionku rozwoju. Co ją hamuje – wyjaśnia Agata Romaniuk

Mam nadzieję, że II edycja Designing Behavioral Change przynajmniej sprowokuje środowiskową dyskusję o ekonomii behawioralnej. Bo dziś o działania oddolne w tej dziedzinie trudno, a klimat polityczny jej nie sprzyja. Brakuje standardów, trwa wolna amerykanka.

Wyzwania opisuje dr Agata Romaniuk (Blink), specjalistka ekonomii behawioralnej
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING E-MAIL MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARTECH
Abecadło marketera. Strategia inbound B2B od A do Z
Hanna Sudak
Budujesz landing page z formularzem do zapisu na bezpłatny webinar? A może planujesz kampanię mailingową skierowaną do przedsiębiorców, by zachęcić ich do korzystania z usług klienta? Jeśli stosujesz podobne taktyki, to sięgasz po narzędzia inbound marketingowe, niekoniecznie zdając sobie z tego sprawę. Podobnie jak wielu marketerów w naszym kraju.
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE SPOŁECZNE
Badania na temat zdrowia psychicznego młodzieży muszą być rzetelne! Komentarz do raportu „Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”
Janusz Sielicki, Dorota Peretiatkowicz
Głośnym echem odbił się raport firmowany przez Fundację Unaweza oraz Fundację Dbam o Mój Z@sięg. Raport jest wynikiem „badania”, które może być przykładem tego, jak nie należy robić badań. Co gorsza, autorzy idą w zaparte i we własnym oświadczeniu o metodologii… przyznają się do kolejnych błędów i nieetycznego postępowania, które nie wynikały wprost z raportu. Komentują Janusz Sielicki i Dorota Peretiatkowicz z IRCenter.
Espresso
Mural z molami książkowymi promuje miniserial i czytelnictwo
„Chcę pójść do szkoły. Pomóż mi” – SOS Wioski Dziecięce wspierają edukację dzieci w Zimbabwe
„I wracasz do pionu” – Żywiec Zdrój Minerals+ z kampanią
Konferencja SEO & Content Camp coraz bliżej
Ruszają zgłoszenia na wydarzenie CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
„Dom to nie tylko miejsce, to uczucia” – kampania farb Beckers
Agnieszka Sienkiewicz w międzynarodowej kampanii marki Wellaton
„TymbarkuJEMY” – marka zachęca do stawiania napojów przy wspólnych posiłkach
Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”
Kampania reklamowa VeloBanku pokazuje korzyści z finansowania wakacyjnych wyjazdów
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) rozstrzygnęła przetarg na agencję marketingową
Disney zamknie hotel Gwiezdnych Wojen
Młodzi w internecie – bez kontroli i świadomości zagrożeń. Badanie EY Polska
Jak Polacy postrzegają wojnę i uchodźców – badanie IRCenter
Zbliża się ogłoszenie rankingu Budowlana Marka Roku
Internauci oburzeni opakowaniem margaryny Rama „Używaj jak Masło”
Nadchodzi 6. edycja konferencji #LinkedinLocalVirtual
Powstaje ranking SAR łączący wyniki Effie, KTR i Innovation
Lubella tłumaczy w kampanii, jak mądrzej gospodarować budżetem
Maybelline pierwszy raz w OOH w Polsce
„Curiosity creates growth” – nowe pozycjonowanie i identyfikacja wizualna Publicis Worldwide Poland
Kampania wizerunkowa rowerów elektrycznych Kross
Personalia
22.05.2023
Phil Nelson obejmuje stanowisko executive vice president w CNN International Commercial
22.05.2023
Stor9 rozbudowuje zespół influencer marketingu. Awans i nowe osoby
21.05.2023
Miłosz Cielniak w agencji mediowej Zenith
Wydarzenia
24.05.2023
Salesforce World Tour Essentials Warsaw 2023
25.05.2023 - 26.05.2023
Designing Behavioral Change – boostery efektywności
6.06.2023 - 16.06.2023
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
16.06.2023
IV Online Marketing Day
10.07.2023 - 12.07.2023
8 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
22.01.2024 - 16.07.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
23.05.2024 - 24.05.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
30.05.2023 - 31.05.2023
Forum IAB 2023
15.06.2023
Budowlana Marka Roku
19.06.2023 - 23.06.2023
16 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
20.05.2024 - 22.05.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail