Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
18.05.2023
Ekonomia behawioralna w Polsce nadal w przedsionku rozwoju. Co ją hamuje – wyjaśnia Agata Romaniuk

Mam nadzieję, że II edycja Designing Behavioral Change przynajmniej sprowokuje środowiskową dyskusję o ekonomii behawioralnej. Bo dziś o działania oddolne w tej dziedzinie trudno, a klimat polityczny jej nie sprzyja. Brakuje standardów, trwa wolna amerykanka.

Wyzwania opisuje dr Agata Romaniuk (Blink), specjalistka ekonomii behawioralnej
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE SPOŁECZNE
Badania na temat zdrowia psychicznego młodzieży muszą być rzetelne! Komentarz do raportu „Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”
Janusz Sielicki, Dorota Peretiatkowicz
Głośnym echem odbił się raport firmowany przez Fundację Unaweza oraz Fundację Dbam o Mój Z@sięg. Raport jest wynikiem „badania”, które może być przykładem tego, jak nie należy robić badań. Co gorsza, autorzy idą w zaparte i we własnym oświadczeniu o metodologii… przyznają się do kolejnych błędów i nieetycznego postępowania, które nie wynikały wprost z raportu. Komentują Janusz Sielicki i Dorota Peretiatkowicz z IRCenter.
ANALITYKA INTERNETOWA CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE
Ścieżka zakupowa klienta niczym gra w pinball – o Hexagonie Hankinsa
Radek Grzybowski
Flippery (czy też pinball) to popularne automaty do gier, o których wielu z nas myśli z dziecięcą nostalgią. Ten z pozoru prosty mechanizm ruchomych łapek odbijających kulkę ma swoje odzwierciedlenie w marketingowym planowaniu customer journey. Jak? Poznajcie bliżej metodę Hexagonu Hankinsa.
Espresso
Internauci oburzeni opakowaniem margaryny Rama „Używaj jak Masło”
„Kobiety za kierownicę” – międzynarodowa kampania Bolta
Kolejna marka piwa krytykowana. Miller Lite oskarżany o brak wrażliwości wobec mężczyzn
Kampania wizerunkowa rowerów elektrycznych Kross
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) rozstrzygnęła przetarg na agencję marketingową
Rzeźby odsłaniające przyszłość w kampanii Škody
Value Media przejmuje od Starcomu obsługę mediową marki Foxy
W Kielcach studenci uniwersytetu mają Majonezalia
Wilno przeprasza za hałas – kampania na 700-lecie założenia miasta
Personalia
18.05.2023
Mateusz Osiecki dyrektorem regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop
Wydarzenia
21.04.2023 - 4.09.2023
Szkolenie AI dla marketingu w 5 miastach oraz online
24.05.2023
Salesforce World Tour Essentials Warsaw 2023
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
6.06.2023 - 16.06.2023
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
19.06.2023 - 23.06.2023
16 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
25.05.2023 - 26.05.2023
Designing Behavioral Change – boostery efektywności
30.05.2023 - 31.05.2023
Forum IAB 2023
16.06.2023
IV Online Marketing Day
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
10.07.2023 - 12.07.2023
8 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail