Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
18.05.2023
Ekonomia behawioralna w Polsce nadal w przedsionku rozwoju. Co ją hamuje – wyjaśnia Agata Romaniuk

Mam nadzieję, że II edycja Designing Behavioral Change przynajmniej sprowokuje środowiskową dyskusję o ekonomii behawioralnej. Bo dziś o działania oddolne w tej dziedzinie trudno, a klimat polityczny jej nie sprzyja. Brakuje standardów, trwa wolna amerykanka.

Wyzwania opisuje dr Agata Romaniuk (Blink), specjalistka ekonomii behawioralnej
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE SPOŁECZNE
Badania na temat zdrowia psychicznego młodzieży muszą być rzetelne! Komentarz do raportu „Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”
Janusz Sielicki, Dorota Peretiatkowicz
Głośnym echem odbił się raport firmowany przez Fundację Unaweza oraz Fundację Dbam o Mój Z@sięg. Raport jest wynikiem „badania”, które może być przykładem tego, jak nie należy robić badań. Co gorsza, autorzy idą w zaparte i we własnym oświadczeniu o metodologii… przyznają się do kolejnych błędów i nieetycznego postępowania, które nie wynikały wprost z raportu. Komentują Janusz Sielicki i Dorota Peretiatkowicz z IRCenter.
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY SOCIAL MEDIA TRENDY
Make social media social again! Jak to zrobić?
Marek Tobota
Parafraza słynnego hasła wyborczego Donalda Trumpa w mniej lub bardziej ironiczny sposób była już wykorzystywana jako tytuł licznych artykułów w kontekstach marketingowych, technologicznych i społecznych. Zapewne będzie to nagłówek jeszcze wielu analiz, ponieważ doskonale obrazuje wektor zmian postaw użytkowników, które zachodzą w cieniu dyskusji nad zmianami technologicznymi. Do niedawna tymi o rzeczywistości wirtualnej, a teraz tymi o sztucznej inteligencji.
Espresso
Wilno przeprasza za hałas – kampania na 700-lecie założenia miasta
BMW prezentuje film krótkometrażowy z Umą Thurman, nawiązujący do słynnej serii „The Hire”
Kampania marki Tom Ford przed Dniem Matki
Magnifico z linią plakatów na rzecz wsparcia społeczności LGBT+
Branża piwowarska zwiększyła aktywność przed majówką – badanie GemiusAdReal
„Podróż na koniec internetu” – kampania T-Mobile i Żabki
Grycan rusza z nową kampanią komunikacyjną
Harden Construction wybrał agencję PR
CA Auto Bank z Public Dialog
SM Mlekpol rozpoczęła współpracę z agencją Opublikowani
W Kielcach studenci uniwersytetu mają Majonezalia
Kolejna marka piwa krytykowana. Miller Lite oskarżany o brak wrażliwości wobec mężczyzn
G-Shock ogłasza współpracę z raperem Januszem Walczukiem
„Twoje wsparcie” – ruszyła nowa kobieca kampania marki Seni
Jak Polacy widzą problemy psychiczne – badanie IRCenter
Wedel zachęca do indywidualizmu kampanią „Lody inaczej to OH!”
Młode pokolenie zagląda do papierowych gazetek promocyjnych sieci handlowych – badanie
Hand Made z komunikacją w mediach społecznościowych dla Allegro.cz
Canon Polska rozpoczął współpracę z agencją Clue PR
Personalia
17.05.2023
Marta Zalewska nową dyrektor ds. relacji z mediami Nest Banku
17.05.2023
Z Kulczyk Foundation do Polenergii. Grzegorz Łaguna dyrektorem ds. komunikacji i rzecznikiem prasowym Grupy Polenergia
17.05.2023
Nowy prezes SentiOne – Bartosz Baziński
16.05.2023
Michał Malko dołącza do Veneo jako dyrektor ds. rozwoju
Wydarzenia
21.04.2023 - 4.09.2023
Szkolenie AI dla marketingu w 5 miastach oraz online
25.05.2023 - 26.05.2023
Designing Behavioral Change – boostery efektywności
30.05.2023 - 31.05.2023
Forum IAB 2023
16.06.2023
IV Online Marketing Day
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
10.07.2023 - 12.07.2023
8 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
24.05.2023
Salesforce World Tour Essentials Warsaw 2023
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
6.06.2023 - 16.06.2023
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
19.06.2023 - 23.06.2023
16 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail