Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY SOCIAL MEDIA TRENDY
Make social media social again! Jak to zrobić?
Marek Tobota
Parafraza słynnego hasła wyborczego Donalda Trumpa w mniej lub bardziej ironiczny sposób była już wykorzystywana jako tytuł licznych artykułów w kontekstach marketingowych, technologicznych i społecznych. Zapewne będzie to nagłówek jeszcze wielu analiz, ponieważ doskonale obrazuje wektor zmian postaw użytkowników, które zachodzą w cieniu dyskusji nad zmianami technologicznymi. Do niedawna tymi o rzeczywistości wirtualnej, a teraz tymi o sztucznej inteligencji.
MARKETING SPORTOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy Robert Lewandowski popełnił błąd, podpisując umowę z marką rowerów? Eksperci od badania wizerunku oceniają
Redakcja
Robert Lewandowski i jego żona Anna zostali ambasadorami polskiej, stosunkowo mało znanej marki rowerów Storm. W internecie pojawiły się negatywne komentarze. Czy piłkarz rozmienia na drobne swój budowany przez lata wizerunek? Czy promuje zbyt wiele różnych kategorii produktowych? Jak ocenić współpracę z nową marką? O opinię poprosiliśmy szefów firm badawczych, które od lat monitorują wizerunek Lewandowskiego: Marcina Szczupaka z PSMM i Adama Pawlukiewicza z Pentagon Research.
Espresso
#IKEAStarterPack – kampania Ikei stworzona przez Gen Z dla Gen Z
Janina Bąk, Marcin Prokop, Martyna Zastawna i ponad 100 wybitnych ekspertów. Znamy szczegółową agendę Forum IAB 2023
75% Polaków chce jakiejś formy zakazu korzystania z social mediów dla niepełnoletnich
Perypetie Zosi i Tadeusza w najnowszej kampanii likieru
Dove walczy z seksualizacją kobiet w grach
„PoCZEKOalnia” i mural w nowej kampanii marki Milka
Answear startuje z drugą edycją konkursu CatchTHEmoment
#PowiedzCześćRóżnorodności – kampania promująca różnorodność w organizacjach
Warszawa w roli Nowego Jorku, Szanghaju i Londynu w kampanii marki Jaguar
Facebook, YouTube, Instagram – użytkownicy social mediów pozostają wierni tym samym platformom
Proud Sunday po raz pierwszy w Krakowie
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
15.05.2023
Magdalena Brejnak-Kowalska awansowała na stanowisko regional business director w VMLY&R
Wydarzenia
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
24.05.2023
Salesforce World Tour Essentials Warsaw 2023
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
6.06.2023 - 16.06.2023
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
19.06.2023 - 23.06.2023
16 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
30.09.2023
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
17.05.2023
Sales is the Queen
25.05.2023 - 26.05.2023
Designing Behavioral Change – boostery efektywności
30.05.2023 - 31.05.2023
Forum IAB 2023
16.06.2023
IV Online Marketing Day
10.07.2023 - 12.07.2023
8 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.