Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING SPORTOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy Robert Lewandowski popełnił błąd, podpisując umowę z marką rowerów? Eksperci od badania wizerunku oceniają
Redakcja
Robert Lewandowski i jego żona Anna zostali ambasadorami polskiej, stosunkowo mało znanej marki rowerów Storm. W internecie pojawiły się negatywne komentarze. Czy piłkarz rozmienia na drobne swój budowany przez lata wizerunek? Czy promuje zbyt wiele różnych kategorii produktowych? Jak ocenić współpracę z nową marką? O opinię poprosiliśmy szefów firm badawczych, które od lat monitorują wizerunek Lewandowskiego: Marcina Szczupaka z PSMM i Adama Pawlukiewicza z Pentagon Research.
ANALITYKA INTERNETOWA CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE
Ścieżka zakupowa klienta niczym gra w pinball – o Hexagonie Hankinsa
Radek Grzybowski
Flippery (czy też pinball) to popularne automaty do gier, o których wielu z nas myśli z dziecięcą nostalgią. Ten z pozoru prosty mechanizm ruchomych łapek odbijających kulkę ma swoje odzwierciedlenie w marketingowym planowaniu customer journey. Jak? Poznajcie bliżej metodę Hexagonu Hankinsa.
Espresso
Dove walczy z seksualizacją kobiet w grach
„PoCZEKOalnia” i mural w nowej kampanii marki Milka
„Zdrowie? Męska sprawa!” – kampania w toaletach publicznych
Budweiser wydał miesięcznik muzyczny drukowany na opakowaniach piwa
Materiał Partnera
Jak poznać klienta cyfrowej ery i umieć za nim nadążać? Jak wykorzystać AI? Dowiedz się na Salesforce World Tour Essentials Warsaw 2023
Komu i dlaczego PR jest potrzebny w 2023 r.? Trendbook IAB Polska
„Niech się spełnią” – kampania na rzecz dorosłych osób ze spektrum autyzmu
Ruszyła kampania Costa Coffee x Ptasie Mleczko
RocketJobs edukuje w kampanii, jak poradzić sobie z żalem w pracy
Pięć Muz jako palety – Dulux z nową kampanią
Pokolenie silver pomijane w reklamach telewizyjnych – badanie Biura Reklamy TVP
Reklama OOH w Polsce w pierwszym kwartale 2023 r. – raport IGRZ
Połączenie sztuki i technologii AI w pawilonie warszawskiej Nocy Muzeów
Proud Sunday po raz pierwszy w Krakowie
Kampania społeczna na rzecz zrozumienia zaburzeń borderline
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
12.05.2023
Jakob Graf szefem regionu Europy Środkowo-Wschodniej w Automobili Lamborghini
11.05.2023
Nowy dział komunikacji korporacyjnej w Grupie Eurozet. Na jego czele stoi Anna Marucha
11.05.2023
Zmiany personalne w Kantar Polska (domena Innovation)
Wydarzenia
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
24.05.2023
Salesforce World Tour Essentials Warsaw 2023
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
6.06.2023 - 16.06.2023
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
19.06.2023 - 23.06.2023
16 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
17.05.2023
Sales is the Queen
25.05.2023 - 26.05.2023
Designing Behavioral Change – boostery efektywności
30.05.2023 - 31.05.2023
Forum IAB 2023
16.06.2023
IV Online Marketing Day
10.07.2023 - 12.07.2023
8 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.