Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Aplikacje natywne, hybrydowe i webowe okiem projektantki UX
Agnieszka Malik
Jak wynika z Digital 2023: Global Overview Report, aż 5,44 mld osób na świecie ma smartfony. Oznacza to, że około 68% populacji może korzystać z aplikacji mobilnych, a odsetek tych osób rośnie z roku na rok – podobnie jak liczba tego typu produktów. Niemniej aplikacja aplikacji nierówna. Właśnie dlatego warto na nie spojrzeć okiem UX designerki, która odpowiada za projektowanie doświadczeń użytkownika w rozwiązaniach mobilnych.
ANALITYKA INTERNETOWA INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Czym jest wpływ w influencer marketingu?
Karolina Przybylska
Jednym z największych wyzwań w kampaniach z influencerami jest znalezienie właściwego twórcy. Właściwy oznacza tu: taki, który ma realny wpływ na swoją społeczność i w efekcie pomoże osiągnąć założone cele kampanii.
Espresso
„Mały atom, wielka sprawa” – Orlen z kampanią wizerunkową inwestycji w reaktory SMR
Tribbs w kampanii Old Spice na TikToku
„W toalecie zawsze w duecie” – Velvet promuje użycie dwóch papierów
„Posłuchaj swojego dziecka. Ubezpieczenie na wypadek nowotworu” – Nationale Nederlanden z nową kampanią
Publicis przejmuje od Dentsu budżet koncernu LVMH
Kampania Orange promuje program ekologiczny Re
„Marzenia do wypożyczenia” – OLX reklamuje wypożyczalnię online
Seniorzy będą więcej kupować online i mobile – wynika z raportu „Seniorzy w świecie cyfrowym” fundacji Kobiety e-biznesu
Instagram testuje naklejki tworzone przez użytkowników z pomocą generatywnej AI
Jan Błachowicz i Dorota Jurkowska promują napoje Gym Water
Netia rozstrzyga przetarg na obsługę kreatywną
HalfPrice promuje klub rabatowy kampanią współtworzoną przez AI
Personalia
8.05.2023
Daniel Kotliński odchodzi z agencji Tigers. Zakłada własną działalność
8.05.2023
Sławomir Wala dyrektorem w jednostce biznesowej Production Hub VMLY&R Poland
Wydarzenia
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
25.05.2023 - 26.05.2023
Designing Behavioral Change – boostery efektywności
30.05.2023 - 31.05.2023
Forum IAB 2023
19.06.2023 - 23.06.2023
16 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
22.01.2024 - 16.07.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
15.05.2024 - 16.05.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.05.2024 - 24.05.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
17.05.2023
Sales is the Queen
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
6.06.2023 - 16.06.2023
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
10.07.2023 - 12.07.2023
8 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
20.05.2024 - 22.05.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail