Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Czym jest wpływ w influencer marketingu?
Karolina Przybylska
Jednym z największych wyzwań w kampaniach z influencerami jest znalezienie właściwego twórcy. Właściwy oznacza tu: taki, który ma realny wpływ na swoją społeczność i w efekcie pomoże osiągnąć założone cele kampanii.
E-COMMERCE INFLUENCER MARKETING MARKETING INTERNETOWY PRAWO PROMOCJE SPRZEDAŻY
Prezentacja ceny a kody rabatowe według dyrektywy Omnibus
Andrzej Boboli, Zuzanna Prandecka-Walek
Kiedy proponowanie klientom kodów rabatowych (obniżających cenę) podlega przepisom implementującym Omnibus? Gdy o kodzie jest informowany ogół kupujących (ma miejsce ogólne ogłoszenie o obniżce). W miejscu prezentacji ceny produktu powinna być umieszczona informacja o najniższej cenie z okresu 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Sam rabat należy wówczas naliczyć właśnie od tej kwoty. Przedsiębiorcy jednak mają problem z tym, jak rozumieć „ogół kupujących” i „ogólne ogłoszenie o obniżce ceny”. UOKiK wkrótce zamierza udostępnić wyjaśnienia w tej sprawie. Jak jednak działać zgodnie z prawem do tego czasu?
Espresso
HalfPrice promuje klub rabatowy kampanią współtworzoną przez AI
To marketerzy są zaangażowani w realizację celów CSR/ESG – badanie UNICEF Polska
Warka uruchomiła Gamingowe Czwartki
Wystartowała druga edycja akcji Lotto „Wygrywamy zaczyna się od Wy” z Robertem Lewandowskim
Żywiec promuje nowe piwa i butelki zwrotne
Zwierzęta zajmują wyjątkowe miejsce w domach i sercach Polaków – badanie Havas Prosumer „W Królestwie Zwierząt”
Decathlon reklamuje się arkuszami maturalnymi z WF-u w „Gazecie Wyborczej”
Radio 357 promuje na billboardach Polski Top
Czy sztuczna inteligencja zabierze marketingowcom pracę? Wyniki badania Evry1
Uber i Free Now z karocami koronacyjnymi w roli taksówek z okazji koronacji króla Karola III
Biedronka, KitKat i Lion w League Of Legends
Heyah z kampanią OOH „Nielimitowane rozmowy do Ukrainy”
IAB Polska publikuje „Casebook IAB Mixx Awards 2022”
„Don’t stop me now” – T-Mobile reklamuje testowanie internetu
Intermarché wprowadza markę parasolową O la la!
„Lato niejeden ma smak” – Robert Makłowicz w kampanii piwa Miłosław
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
25.05.2023 - 26.05.2023
Designing Behavioral Change – boostery efektywności
30.05.2023 - 31.05.2023
Forum IAB 2023
19.06.2023 - 23.06.2023
16 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
17.05.2023
Sales is the Queen
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
6.06.2023 - 16.06.2023
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
10.07.2023 - 12.07.2023
8 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.