Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE INFLUENCER MARKETING MARKETING INTERNETOWY PRAWO PROMOCJE SPRZEDAŻY
Prezentacja ceny a kody rabatowe według dyrektywy Omnibus
Andrzej Boboli, Zuzanna Prandecka-Walek
Kiedy proponowanie klientom kodów rabatowych (obniżających cenę) podlega przepisom implementującym Omnibus? Gdy o kodzie jest informowany ogół kupujących (ma miejsce ogólne ogłoszenie o obniżce). W miejscu prezentacji ceny produktu powinna być umieszczona informacja o najniższej cenie z okresu 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Sam rabat należy wówczas naliczyć właśnie od tej kwoty. Przedsiębiorcy jednak mają problem z tym, jak rozumieć „ogół kupujących” i „ogólne ogłoszenie o obniżce ceny”. UOKiK wkrótce zamierza udostępnić wyjaśnienia w tej sprawie. Jak jednak działać zgodnie z prawem do tego czasu?
E-COMMERCE EMPLOYER BRANDING MARKETING INTERNETOWY TRENDY
Zatrudniać specjalistów digital? A może ich wypożyczać…
Dawid Wałęga
Digital marketing to obszar, który dynamicznie się rozwija i wymaga od pracowników ciągłego doskonalenia umiejętności i aktualizowania wiedzy. Specjaliści tej dziedziny są poszukiwani na rynku pracy, ponieważ coraz więcej firm decyduje się na promocję swoich produktów lub usług głównie w internecie. Czy można zapewnić sobie pomoc odpowiedniego specjalisty, niekoniecznie go zatrudniając?
Espresso
„No Lay’s, No Game” – Messi sprawdza, czy są w domu chipsy
Ruszyła kampania „Otwarty słownik mowy nienawiści”
Marka Bakalland z muralem i nośnikami OOH. Wykorzystuje także grafiki na paczkomatach
Muzeum Narodowe w Krakowie z nową identyfikacją wizualną
Agencja Hand Made wygrała przetarg marki NicNac’s
„Lato niejeden ma smak” – Robert Makłowicz w kampanii piwa Miłosław
„Daydreaming” – Tous z muralem Mateusza Króla w Warszawie
„Wedel. Z przyjemnością!” – nowa platforma kreatywna marki
Marka Plusssz rozpoczyna współpracę z agencją Garden of Words
Otodom wybrał Linkleaders do obsługi PR
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
28.04.2023
Sportfive zmienia swoje struktury w Polsce – tworzy nowe stanowiska
27.04.2023
Katarzyna Spałek head of social media w MullenLowe Warsaw
27.04.2023
Adrian Słojewski dołącza do Havas PR Warsaw jako consulting director
Wydarzenia
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
25.05.2023 - 26.05.2023
Designing Behavioral Change – boostery efektywności
30.05.2023 - 31.05.2023
Forum IAB 2023
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
17.05.2023
Sales is the Queen
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.