Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING E-MAIL MARKETING MARKETING MOBILNY
Segmentacja i personalizacja w e-mailach – podstawy, które lubią się zgubić
Magdalena Szyjka
Tworzenie spersonalizowanych komunikatów czy właściwy dobór grupy docelowej to zagadnienia stale poruszane w branżowych kręgach. Nie ma konferencji czy szkolenia, które obeszłoby się bez omówienia tych tematów. Tymczasem, zamiast wymyślać nowe sposoby personalizacji, czasem lepiej jest przypomnieć sobie podstawy, bez których trudno w ogóle sprawdzić, czy nasze działania… działają.
DESIGN MARKETING INTERNETOWY MARTECH TRENDY
Praktyczny test narzędzi AI w służbie marketingu
Aleksandra Polek
Kto nie słyszał obecnie o rozwiązaniach typu ChatGPT lub Dall-e? Sztuczna inteligencja (AI) rozwija się w zawrotnym tempie i powoli staje się nieodłącznym elementem naszego życia, a jej zastosowanie – również w marketingu – wciąż się poszerza. Mimo to dla wielu pozostaje ona raczej ciekawostką bez konkretnego praktycznego wykorzystania, a w najlepszym wypadku doskonałym źródłem kolejnych memów. Jednocześnie sporo osób z branży wiąże z nią raczej obawy niż nadzieje.
Espresso
„The Only T in Skechers” – Mr. T w kampanii butów Skechers
Sales is the Queen – konferencja o sprzedaży już 17 maja
Kampania miksu piwa i lemoniady Hardmade Yuzu
Kampanie dwóch marek własnych Rossmanna przygotuje Hand Made
Narodowy Bank Polski laureatem nagrody Central Banking’s Currency Manager Award
Gigi Hadid w globalnej kampanii Coca-Coli „Przepis na magię”
Powstała pierwsza lalka Barbie z zespołem Downa
Małgorzata Kożuchowska, Maciej Musiałowski, Natalia Kukulska w kampanii na rzecz czytelnictwa
13 września kolejna edycja wydarzenia CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
Kolejna kampania Nest Banku z rysunkowymi superbohaterami
Muzeum Narodowe w Krakowie z nową identyfikacją wizualną
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
26.04.2023
Dwoje polskich specjalistów w jury Cannes Lions 2023
25.04.2023
Justyna Skrzypek nowym dyrektorem marketingu American Lens
Wydarzenia
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
13.09.2023
CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
17.05.2023
Sales is the Queen
30.05.2023 - 31.05.2023
Forum IAB 2023
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.