Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
19.04.2023
Rola AI w badaniach marketingowych

Na razie tylko wielcy tego rynku wykorzystują narzędzia, o których tu mówimy.

Artur Kotliński i Dariusz Marciniec z instytutu badawczego IPC wyjaśniają, do czego może przydać się AI w badaniach marketingowych i dlaczego warto robić fokusy.
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN MARKETING INTERNETOWY
Ważne UX KPI, które warto śledzić. Z praktyki UX designera
Anastasiia Vrublevska
UX KPI (key performance indicators) to tzw. kluczowe mierniki efektywności, które pozwalają ocenić, z jak dużym powodzeniem użytkownik korzysta ze strony internetowej lub aplikacji. Dzięki nim można tworzyć raporty na temat niemal wszystkich rodzajów interakcji użytkownika podejmowanych w badanym środowisku. Pomagają też rozwiązywać problemy i wykrywać błędy popełnione w trakcie projektowania aplikacji lub strony.
CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Negatywna przestrzeń pozytywna. Krótka historia pustej przestrzeni i jej rola w projektowaniu
Magdalena Ziarko
Komu pani na plastyce nie zaliczyła rysunku z powodu białego tła? Komu przez wszystkie lata edukacji artystycznej wmawiano, że biała przestrzeń sprawia, że praca jest niedokończona albo zrobiona na „odwal się”, sukcesywnie degradując przy tym duszę małego artysty? Wszystkie łapki w górę! I czytajcie dalej, bo tutaj potwierdzi się, jak dalece to wy mieliście rację.
Espresso
„Umieram, ale jestem szczęśliwy” – kampania Fundacji Hospicjum Onkologiczne
Generatywna sztuczna inteligencja stworzy nowe możliwości, łącząc sferę fizyczną i cyfrową – raport Accenture Technology Vision 2023
Ikea rozpoczęła kampanię „Pogromcy mitów”
Adidas Art Contest – marka zaprasza artystów do konkursu
Warmia i Mazury promowane billboardami wykonanymi z wykorzystaniem komponentów z recyklingu
Astronautka bohaterką reklamy Ikei
Anna Dereszowska, Tomasz Raczek, Agnieszka Woźniak-Starak w kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki
Już 26 kwietnia bezpłatny webinar „Badania potrzeb odbiorców programu lojalnościowego”
Globalna sprzedaż online spadła o 2% rok do roku – Shopping Index firmy Salesforce
IAB Polska publikuje „Casebook Audio 2022”
Branża piwowarska wprowadza nowe oznaczenia na piwie
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
20.04.2023
Przemysław Młodzianowski na czele sprzedaży w LifeTube
Wydarzenia
17.04.2023 - 26.04.2023
16 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
26.04.2023
IAB HowTo: WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
26.04.2023
Webinar: Badania potrzeb odbiorców programu lojalnościowego…
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
30.05.2023 - 31.05.2023
Forum IAB 2023
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.