Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
31.03.2023
Digital dla trudnych branż

Nigdy nie mieliśmy parcia na szkło. Może to wynika z charakterów większości ludzi pracujących w firmie, ale i z mojego także. Nie przepadam za specyficzną atmosferą konferencji branżowych. (...) Wolimy po prostu skupić się na realizacji naszych projektów i na samej agencji.

Andrzej Rabsztyn, CEO agencji HyperCrew w obszernym wywiadzie mówi o rozwijaniu agencji digitalowej w czasach, gdy internet był w powijakach, o tym, jakich klientów stara się dzisiaj unikać i technologiach, które rozczarowują, jeśli chodzi o tempo rozwoju.
Artykuły
DESIGN TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co nowe logo Pepsi mówi o trendach w designie i marce
Jakub Müller
Marka Pepsi zmieniła logo po raz pierwszy od kilkunastu lat. Dlaczego pokazuje to cykliczność trendów w designie? Co ma wspólnego z klubami piłkarskimi? Co mówi o sytuacji marki, która przez stuletnią wojnę z Coca-Colą ryzykowała bardziej, czasem ponosząc dotkliwe klęski?
EMPLOYER BRANDING PRAWO PUBLIC RELATIONS SOCIAL MEDIA
Ile waży reputacja w sieci? Co robić, gdy jest naruszana?
Magdalena Maruszczak
Markę firmy tworzy kilka kluczowych elementów, takich jak kultura, kompetencje, wartości, wizja, misja czy reputacja. Nie każdy zdaje sobie sprawę, że ten ostatni czynnik może znacząco wpłynąć na sukces lub zdecydować o niepowodzeniu. Najważniejszymi ambasadorami organizacji są jej pracownicy i kontrahenci. Ich opinie i przekonania ściśle wiążą się z wizerunkiem firmy i wpływają na postrzeganie marki przez potencjalnych kontrahentów, klientów czy pracowników. Jak rozumieć reputację online?
Espresso
„Żubr przegania żywiec” – nowa reklama otwierająca piwny sezon
Wiosenna kampania Vision Express
Netflix i Lacoste stworzyły kolekcję ubrań inspirowanych serialami
Piotr Adamczyk nowym ambasadorem Santander Bank Polska
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Modowe prognozy na 2023 rok według Tik Toka
Jubileusz 30-lecia Polskiej Izby Przemysłu Targowego
„Jutro zależy od nas” – McDonald’s daje drugie życie śmieciom
Biedronka w kampanii rymuje o pracownikach – trzynastozgłoskowcem
Sonia Bohosiewicz w kampanii Aldi
Kampania adresowalna marki L.O.L Surprise! skierowana do matek z dziećmi
Marka mody męskiej Recman i „Męska sprawa”
Nowe logo Grupy Eurozet
Durex edukuje seksualnie – projekt „Sztuka bez wstydu”
Powstała nowa agencja Win-Win Communication
Personalia
8.04.2023
Marcin Hinz pokieruje nowym działem badań jakościowych OpinionWay
Wydarzenia
14.04.2023
AgroCon 2023
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
24.04.2023 - 26.04.2023
7 szkoleń z marketingu w Katowicach ● sprawny.marketing
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
18.07.2024 - 19.07.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2023 - 26.04.2023
16 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.04.2023
Insummit Youth
26.04.2023
IAB HowTo: WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
22.01.2024 - 16.07.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
11.07.2024 - 12.07.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail