Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Dobry copywriter musi umieć pisać. I to już wszystko?
Dominika Gracz-Moskwa
Może by się tak przebranżowić? Czy udałoby mi się znaleźć dodatkowe zajęcie z domu? Upowszechnienie się pracy zdalnej, ale i coraz trudniejsza sytuacja finansowa wielu osób sprawiają, że takie kwestie rozważane są często. W artykułach czy postach wyliczających, jakie zawody można wykonywać z domu – i to bez żadnego doświadczenia – niemal zawsze pojawia się copywriting. W końcu wystarczy umieć pisać, prawda?
BADANIA MARKETINGOWE BRAND PURPOSE FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Sprzedaż musi mieć misję – ale ta przegrywa z prozą życia
Jacek Szlak
Z wielu ostatnio przeprowadzonych badań wyłania się obraz konsumentów, którzy w kryzysie redukują swoje potrzeby i zamierzają oszczędzać. Rezygnują z zakupów lub szukają okazji – promocji, rabatów, programów gwarantujących zniżki. Ograniczanie konsumpcji, oszczędzanie energii i paliwa – brzmi jak raj dla zwolenników ekologii i zrównoważonego rozwoju. Tylko że to nie działa w ten sposób. Nie wtedy, gdy wymuszają to okoliczności zewnętrzne.
CUSTOMER EXPERIENCE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czym jest wartość dla klienta? Czy to nic już dziś nie znaczy?
Jakub Müller
To, co spotyka pieniądze w czasie inflacji, przytrafiło się też „wartości dla klienta”. Stała się ona jednym z najbardziej zdewaluowanych i rozmytych terminów, używanym najczęściej jako synonim niskiej ceny. W rzeczywistości jest jedną z podstaw współczesnego marketingu.
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marketing powinien być wyłącznie evidence-based? Bzdura!
Marek Staniszewski
Wyobraź sobie taki konkurs: oto dwóch projektantów ma trzy miesiące, aby zaprojektować fotel. Do projektu można wykorzystać z góry narzucony zakres materiałów. To jedyne ograniczenie. Na podstawie projektów niezależny producent wyprodukuje oba fotele i zostaną one wystawione na sprzedaż. Kupujący nie będą wiedzieć, kto jest projektantem którego mebla. Jeden twórca stosuje podejście naukowe, drugi twórczo-intuicyjne. Zwycięży ten, którego fotel osiągnie wyższą wartość. Który to będzie?
Espresso
Piotr Adamczyk nowym ambasadorem Santander Bank Polska
Nowa kampania telewizyjna Banku Millennium
Nowe logo Grupy Eurozet
„Każdy zasługuje na słuchacza” – Filipek, RuskieFajki, Floral Bugs i VNM w kampanii fundacji Zobacz… Jestem
„Jutro zależy od nas” – McDonald’s daje drugie życie śmieciom
Marka mody męskiej Recman i „Męska sprawa”
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Modowe prognozy na 2023 rok według Tik Toka
„Singielka z Twojej okolicy chce z Tobą wyjść na spacer” – kampania Schroniska na Paluchu
„Wszystko po 4 tys. zł” – kampania na rzecz wychowanków domów dziecka
Kosmetyki o zapachu ptasiego mleczka – współpraca E.Wedel i OnlyBio
Personalia
6.04.2023
Kamil Świstowski został PR managerem w Superauto.pl
6.04.2023
Daniel Mikołajczyk dołączył do zarządu MediaMarktSaturn Polska
Wydarzenia
17.04.2023 - 26.04.2023
16 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.04.2023
Insummit Youth
26.04.2023
IAB HowTo: WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
22.01.2024 - 16.07.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
15.05.2024 - 16.05.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.05.2024 - 24.05.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
24.04.2023 - 26.04.2023
7 szkoleń z marketingu w Katowicach ● sprawny.marketing
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
20.05.2024 - 22.05.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail