Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EMPLOYER BRANDING PRAWO PUBLIC RELATIONS SOCIAL MEDIA
Ile waży reputacja w sieci? Co robić, gdy jest naruszana?
Magdalena Maruszczak
Markę firmy tworzy kilka kluczowych elementów, takich jak kultura, kompetencje, wartości, wizja, misja czy reputacja. Nie każdy zdaje sobie sprawę, że ten ostatni czynnik może znacząco wpłynąć na sukces lub zdecydować o niepowodzeniu. Najważniejszymi ambasadorami organizacji są jej pracownicy i kontrahenci. Ich opinie i przekonania ściśle wiążą się z wizerunkiem firmy i wpływają na postrzeganie marki przez potencjalnych kontrahentów, klientów czy pracowników. Jak rozumieć reputację online?
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Współpraca z influencerami: wyzwania i pułapki
Aleksandra Knap
Influencer marketing rozwija się nieprzerwanie od dobrych kilku lat. Ewoluuje wraz z pojawianiem się nowych platform oraz wzrostem udziału social mediów w naszym życiu. Bywa jednak nieprzewidywalny i trudny do okiełznania. Jakie wyzwania stoją przed influencer marketingiem? Czy uda się im sprostać?
Espresso
Karol Okrasa promuje mąkę Polkę i przekonuje: „Uda się”
Konferencja „IAB HowTo: WTF is digital OOH?” już 26 kwietnia
Stopklatka w nowej oprawie audiowizualnej
Warta rusza z nową odsłoną kampanii telewizyjnej „Każdemu może się…”
Energetyk o smaku piwa – Harnaś wprowadza nową markę
Haribo pierwszy raz pozwoliło przygotować całą reklamę w Polsce
Jubileusz 30-lecia Polskiej Izby Przemysłu Targowego
Małgorzata Socha ambasadorką Notino w Polsce
Nowe logo Grupy Eurozet
„Singielka z Twojej okolicy chce z Tobą wyjść na spacer” – kampania Schroniska na Paluchu
McCann Poland tworzy lokalny oddział McCann XBC dla Mastercard
Personalia
5.04.2023
Peppermint tworzy dział influencer marketingu. Na czele Natalia Szymczyk
5.04.2023
Bartosz Osica awansuje w Mediahub
Wydarzenia
14.04.2023
AgroCon 2023
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
21.04.2023
Insummit Youth
26.04.2023
IAB HowTo: WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2023 - 26.04.2023
16 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.04.2023 - 4.09.2023
Szkolenie AI dla marketingu w 5 miastach oraz online
24.04.2023 - 26.04.2023
7 szkoleń z marketingu w Katowicach ● sprawny.marketing
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
14.06.2023 - 15.06.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail