Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Współpraca z influencerami: wyzwania i pułapki
Aleksandra Knap
Influencer marketing rozwija się nieprzerwanie od dobrych kilku lat. Ewoluuje wraz z pojawianiem się nowych platform oraz wzrostem udziału social mediów w naszym życiu. Bywa jednak nieprzewidywalny i trudny do okiełznania. Jakie wyzwania stoją przed influencer marketingiem? Czy uda się im sprostać?
INFLUENCER MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dobre praktyki influencer marketingu – dos & dont’s
Aleksandra Piguła
Influencer marketing jest jednym z najszybciej rozwijających się obszarów digital marketingu. Niewiele osób nie kojarzy żadnego influencera czy też celebryty, który influencerem się stał. Współpraca z nimi dla wielu marek stanowi możliwość skutecznego promowania się. A sami twórcy? Czy mogą na tym tylko zyskiwać? Nie – i dlatego przyjrzymy się tutaj kilku czyhającym na nich zagrożeniom.
Espresso
Microsoft potwierdził, że w czacie Bing opartym na AI pojawią się reklamy
Telewizja Puls i KGP ogłaszają plebiscyt na najlepszego dzielnicowego
Budweiser stworzył winylowe podstawki pod piwo z muzyką niezależnych artystów
Ruszyła pierwsza kampania Škody w nowej identyfikacji wizualnej
„Jutro zależy od nas” – McDonald’s daje drugie życie śmieciom
„Pieniądze nie kupują rzeczy” – PKO Bank Polski z kampanią reklamową pożyczki gotówkowej
Clear Channel Poland wprowadza rozliczenie CPM DOOH dla całej sieci nośników digital
AMS wprowadza zakup programatyczny digital OOH w modelu private deal
Startuje część produktowa wiosennej odsłony kampanii PGE
Producent stolarki Porta KMI Poland wybrał agencję Personal PR
Agencja Leo Burnett wygrała przetarg na obsługę dywizji VD Samsung Electronics Polska
Kosmetyki o zapachu ptasiego mleczka – współpraca E.Wedel i OnlyBio
Efektywność marek w świecie wielu ekranów – badanie SAR, Google i Kantar
Kampania kobiecej kolekcji Asics Nagino
Euronet prezentuje nowe logo i identyfikację wizualną
Zbadaj.to – rusza 11. edycja konkursu dla studentów
Cho na Ż – nowa kampania Żywca o cieszeniu się życiem w gronie bliskich
Lato przyjemności z Heinekenem – loteria konsumencka promuje piwa
Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki ambasadorami sklepu Reuter.com
Początek kampanii usługi finansowania – Otomoto Pay
Polsat Media rozpoczyna współpracę ze Spicy Mobile
Bakalland rozpoczął kampanię telewizyjną
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
3.04.2023
Marcin Habzda i Tomasz Miśkiewicz awansują w strukturach TP Vision
3.04.2023
Ewa Wiącek awansuje na stanowisko events director w Endorfina Events
3.04.2023
Damian Jemioło nowym PR & marketing managerem w Plej
Wydarzenia
14.04.2023
AgroCon 2023
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
24.04.2023 - 26.04.2023
7 szkoleń z marketingu w Katowicach ● sprawny.marketing
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2023 - 26.04.2023
16 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.04.2023
Insummit Youth
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.