Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
31.03.2023
Digital dla trudnych branż

Nigdy nie mieliśmy parcia na szkło. Może to wynika z charakterów większości ludzi pracujących w firmie, ale i z mojego także. Nie przepadam za specyficzną atmosferą konferencji branżowych. (...) Wolimy po prostu skupić się na realizacji naszych projektów i na samej agencji.

Andrzej Rabsztyn, CEO agencji HyperCrew w obszernym wywiadzie mówi o rozwijaniu agencji digitalowej w czasach, gdy internet był w powijakach, o tym, jakich klientów stara się dzisiaj unikać i technologiach, które rozczarowują, jeśli chodzi o tempo rozwoju.
Artykuły
DESIGN PRAWO ZARZĄDZANIE MARKĄ
Heineken i miasto Leżajsk, Toblerone i Matterhorn – co jest zasobem marki w zglobalizowanym świecie?
Jakub Müller
Szczyt, który musi zniknąć z opakowania globalnej marki na skutek przepisów kraju producenta. Browar, który chce przenieść produkcję do innego miasta, ale zachować nazwę marki. W erze globalizacji takich sporów będzie coraz więcej. Trzeba brać pod uwagę percepcję konsumentów, żeby wyjść z tego bez szwanku.
BADANIA MARKETINGOWE BRAND PURPOSE FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Sprzedaż musi mieć misję – ale ta przegrywa z prozą życia
Jacek Szlak
Z wielu ostatnio przeprowadzonych badań wyłania się obraz konsumentów, którzy w kryzysie redukują swoje potrzeby i zamierzają oszczędzać. Rezygnują z zakupów lub szukają okazji – promocji, rabatów, programów gwarantujących zniżki. Ograniczanie konsumpcji, oszczędzanie energii i paliwa – brzmi jak raj dla zwolenników ekologii i zrównoważonego rozwoju. Tylko że to nie działa w ten sposób. Nie wtedy, gdy wymuszają to okoliczności zewnętrzne.
Espresso
Bogusław Linda tańczy w reklamie McDonald’s
Odpuść sobie, bo jesteś wystarczająco super. Nowa kampania oferty Orange Flex
Maya Jama ambasadorką marki Rimmel London
Perfumy o zapachu Krakowa – premiera nowego produktu promocyjnego miasta
Dom aukcyjny Desa Unicum powierzył stałą obsługę działań PR agencji Big Picture
Beck’s Autonomous – piwo i reklamy stworzone z pomocą AI: ChataGPT i Midjourney
Aldi startuje z całodniową akcją na rzecz autyzmu – „Ciche godziny”
„Kraków jest opowieścią” – nowa strategia komunikacji marki miasta
Havas Media przejmuje od RL Media budżet Grupy Kino Polska
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
30.03.2023
Michał Desowski opuszcza Saatchi & Saatchi
Wydarzenia
14.04.2023
AgroCon 2023
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
24.04.2023 - 26.04.2023
7 szkoleń z marketingu w Katowicach ● sprawny.marketing
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2023 - 26.04.2023
16 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.04.2023
Insummit Youth
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.