Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
28.03.2023
Co trzeba wiedzieć o młodych pokoleniach, pracując w marketingu?

To najbardziej wewnętrznie zróżnicowane pokolenia do tej pory. I nie da się robić czegoś (np. produktu) ogólnie „dla młodych”. Trzeba wybrać jakąś swoją niszę kulturową albo chociaż platformę komunikacji.

Rozmowa z Michałem Lutostańskim (Kantar Polska) i Aleksandrą Gębarowską (NIQ) przed konferencją Insummit Youth.
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA STORYTELLING
Czy istnieje schemat reklamy idealnej? [Nauki i nauczki dziadka]
Ewa Sulewska
Kreatywności nie można zmierzyć, ale półka pełna nagród za najlepsze kreacje wygląda wyjątkowo szpanersko. Taka półka we własnej agencji skłania do rozmyślań. Na przykład… czy istnieje wzór na reklamę, która podbije serca krytyków i odbiorców? Otóż tak – i to całkiem dobrze opisany!
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY STORYTELLING WIDEOMARKETING
Skuteczna reklama na YouTube – jakie zasady warto znać?
Krystyna Dranchuk
Budżet i optymalizacja kampanii to nie wszystko, co jest ważne do uzyskania dobrych wyników. Podstawą każdej reklamy jest kreacja. To dzięki niej spot może zainteresować widza, utrzymać jego uwagę oraz atrakcyjnie przedstawić ofertę. Google chętnie udziela wskazówek dotyczących tworzenia skutecznych reklam wideo na YouTube, aby wesprzeć reklamodawców w tym procesie. Co jeszcze warto wiedzieć, by tworzyć skuteczne materiały reklamowe wideo?
Espresso
„Jesteśmy na Ty” – reklamowy miniserial Tyskiego z Fronczewskim i Dorocińskim
Szymon Marciniak ambasadorem marki Lancerto
Spółka OAN koncentruje się na sprzedaży danych dotyczących graczy z całego świata
Rusza kampania społeczna „My, rodzice dzieci trans”
Firma Clovin rozpoczyna współpracę z agencją Dentsu X
Ruszyła kampania napoju Black Spritz
Wobec stacji benzynowych lojalni, wobec marek odzieżowych niekoniecznie – badanie SW Research
Pomimo kryzysu Polacy nie na wszystkim oszczędzają – badanie GfK
Adidas z kampanią „W bieganiu liczysz się Ty” chce uwolnić biegaczy od presji
Personalia
28.03.2023
Aleksandra Wojnicka digital directorem w ramach grupy Garden of Words
Wydarzenia
29.03.2023 - 30.03.2023
Konferencja Scena Jutra
17.04.2023 - 26.04.2023
16 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.04.2023
Insummit Youth
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
14.06.2023 - 15.06.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
14.04.2023
AgroCon 2023
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
24.04.2023 - 26.04.2023
7 szkoleń z marketingu w Katowicach ● sprawny.marketing
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail