Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARTECH TRENDY
Koniec Ery Produktywności. Jak pracować lepiej, a nie więcej w marketingu dzięki AI
Piotr Bombol
Jeszcze niedawno wydawało się, że w marketingu (i ogólnie w usługach) działamy w niemożliwym do pogodzenia trójkącie cech: dobrze, szybko, tanio. Ostatnie trzy lata pokazały jednak, że klienci potrafią przesunąć te trzy suwaki w tę samą stronę, naciskając szczególnie mocno na oszczędność. Praca zdalna i presja makroekonomiczna wykreowały kult produktywności. Czy to się kiedyś skończy?
E-MAIL MARKETING MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Dobre praktyki w codziennym e-mail marketingu
Magdalena Szyjka
Skuteczny e-mail marketing to taki, który angażuje odbiorców, dostarcza dopasowane treści i nie zalicza wpadek. Możemy mierzyć go wieloma wskaźnikami, w tym najistotniejszymi: konwersją i ROI. Co robić, aby nie przepalać budżetu i wysyłać ciekawe dla odbiorców treści?
Espresso
Lil Baby w reklamie Axe, do której postprodukcję zrealizowało Platige Image
Global Financial Outlook 2023. Nie tylko Polacy odczuwają skutki inflacji
„O, hummusie!” – tym zwrotem do swojego produktu firma Perla Polska reklamuje subbrand Pełna Dobra
„Otwórz, połóż, odpoczywaj” – wielkanocna aktywacja Dan Cake
Kampania „Polskie Mięso karmi zmysły”
Nowy program lojalnościowy Intermarché i kampania o oszczędzaniu
„Nie wiem. Nie jestem lekarzem” – influencerzy kierują do dermatologów w kampanii Galdermy
Nowa agencja – Havas Play
Jakie dane Polacy są skłonni przekazywać markom – wyniki badania Spicy Mobile
Los nie oszczędza kierowców – przypomina Hubert Urbański w reklamach ubezpieczeń Rankomat.pl
„Plan na spokój” – Provident w wiosennej odsłonie kampanii
W sklepach coraz drożej. Codzienne zakupy podrożały w ciągu roku o 50 zł. Koszyk zakupowy luty 2023
Netflix po słabym początku zyskuje kolejnych reklamodawców
Nowy spot Plusa o internecie 5G
Skanska rozstrzygnęła przetarg na obsługę public relations
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
13.03.2023 - 24.03.2023
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
29.03.2023 - 30.03.2023
Konferencja Scena Jutra
14.04.2023
AgroCon 2023
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
24.04.2023 - 26.04.2023
7 szkoleń z marketingu w Katowicach ● sprawny.marketing
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
29.03.2023
TikTok – dlaczego Twoja marka powinna tu być?
29.03.2023
Multiscreen Day 2023. Od Addressable TV do zappingu
17.04.2023 - 26.04.2023
16 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.04.2023
Insummit Youth
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.