Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
16.03.2023
O lojalności konsumentów i rynku dzisiaj. Klienci odchodzą czy zostają?

Z ekspertami rynku: Markiem Grabowskim, dyrektorem zarządzania wartością klienta B2C, Orange Polska, Anną Tutak-Kordyl, dyrektor marketingu w MediaMarkt Saturn Polska, Ewą Ratajczyk, kierownik Działu Marketingu Sprzedaży w Lewiatan Holding oraz Kasprem A. Yearwoodem, director – data intelligence and customer insights, Empik – rozmawia Adam Nowak, loyalty marketing manager CEE, Electrolux.

Artykuły
E-MAIL MARKETING MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Dobre praktyki w codziennym e-mail marketingu
Magdalena Szyjka
Skuteczny e-mail marketing to taki, który angażuje odbiorców, dostarcza dopasowane treści i nie zalicza wpadek. Możemy mierzyć go wieloma wskaźnikami, w tym najistotniejszymi: konwersją i ROI. Co robić, aby nie przepalać budżetu i wysyłać ciekawe dla odbiorców treści?
PRAWO PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Nie taka oczywista sprawa, jak się wydaje
Maciej Bednarek, Filip Zajdel
Na początku stycznia sprzedawcy musieli zmienić sposób informowania klientów o cenach, zwłaszcza o obniżkach i promocjach. Wszystko z powodu dyrektywy Omnibus. Nowe przepisy to jednak nie tylko dodatkowy obowiązek, ale i okazja do tego, by zbudować indywidualne, silne relacje z klientami. Dyrektywa nie dotyczy bowiem tych, którzy w ramach programów lojalnościowych faktycznie dostosowują ofertę do potrzeb uczestników.
Espresso
Netflix po słabym początku zyskuje kolejnych reklamodawców
Nowy spot Plusa o internecie 5G
„Klaps” zamiast „flipa” – Oppo zakończyło konkurs na nazwę składanego smartfona
Kampania akcji społecznej Operacja Czysta Rzeka
Globalna kampania New Balance
Nowy program lojalnościowy Intermarché i kampania o oszczędzaniu
„Nie wiem. Nie jestem lekarzem” – influencerzy kierują do dermatologów w kampanii Galdermy
Państwo Słodcy w najnowszym spocie marki Diamant
Milka stworzyła gadżet umożliwiający niewidomym dzieciom poszukiwanie wielkanocnych jajek
Żabson i Julia Wieniawa w kampanii Samsunga
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
20.03.2023
Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX research w ExtraHut
17.03.2023
Michał Kazubek senior PR consultantem w Big Picture
17.03.2023
Anna Majchrzak rozpoczyna pracę w Httpool. Dołącza do globalnych struktur jako data & programmatic director in Google
Wydarzenia
13.03.2023 - 24.03.2023
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
23.03.2023
Konferencja CSR Poland 2023
29.03.2023 - 30.03.2023
Konferencja Scena Jutra
14.04.2023
AgroCon 2023
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
24.04.2023 - 26.04.2023
7 szkoleń z marketingu w Katowicach ● sprawny.marketing
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.03.2023
AI dla Marketingu
29.03.2023
TikTok – dlaczego Twoja marka powinna tu być?
29.03.2023
Multiscreen Day 2023. Od Addressable TV do zappingu
17.04.2023 - 26.04.2023
16 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.04.2023
Insummit Youth
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.