Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
16.03.2023
O lojalności konsumentów i rynku dzisiaj. Klienci odchodzą czy zostają?

Z ekspertami rynku: Markiem Grabowskim, dyrektorem zarządzania wartością klienta B2C, Orange Polska, Anną Tutak-Kordyl, dyrektor marketingu w MediaMarkt Saturn Polska, Ewą Ratajczyk, kierownik Działu Marketingu Sprzedaży w Lewiatan Holding oraz Kasprem A. Yearwoodem, director – data intelligence and customer insights, Empik – rozmawia Adam Nowak, loyalty marketing manager CEE, Electrolux.

Artykuły
PRAWO PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Nie taka oczywista sprawa, jak się wydaje
Maciej Bednarek, Filip Zajdel
Na początku stycznia sprzedawcy musieli zmienić sposób informowania klientów o cenach, zwłaszcza o obniżkach i promocjach. Wszystko z powodu dyrektywy Omnibus. Nowe przepisy to jednak nie tylko dodatkowy obowiązek, ale i okazja do tego, by zbudować indywidualne, silne relacje z klientami. Dyrektywa nie dotyczy bowiem tych, którzy w ramach programów lojalnościowych faktycznie dostosowują ofertę do potrzeb uczestników.
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Rewolucja neolityczna w marketingu
Jacek Szlak
Od kilku miesięcy mam w domu kota. O jego uczuciach, złożonej kociej psychice, przywiązaniu do członków rodziny niewiele mogę powiedzieć. Zdołałem natomiast poznać mnóstwo jego nawyków, bo musiałem się do nich dostosować. Wydaje się, że rozumienie konsumenta w świecie marketingu jest na podobnym etapie.
Espresso
Żabson i Julia Wieniawa w kampanii Samsunga
Kampania Banku Pekao z odwołaniami do muzyki rockowej
Wystartowała kampania marki Delecta – „Powiedz to prosto z serca”
„(Nie)świadomy Konsument 2023” – badanie Amazona i fundacji Forum Konsumentów
Spot Guinnessa na Dzień Świętego Patryka. Piosenka Bonnie Tyler z 1984 r. w tle
Bukmacher tworzy platformę filmów dokumentalnych Betclic Studios
Heinz stworzy wyspę Fortnite
Meta rezygnuje z NFT w mediach społecznościowych
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
16.03.2023
Małgorzata Bochenek przejęła odpowiedzialność za dział digital w Ikea Retail
Wydarzenia
13.03.2023 - 24.03.2023
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
23.03.2023
Konferencja CSR Poland 2023
29.03.2023 - 30.03.2023
Konferencja Scena Jutra
14.04.2023
AgroCon 2023
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
24.04.2023 - 26.04.2023
7 szkoleń z marketingu w Katowicach ● sprawny.marketing
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.03.2023
AI dla Marketingu
29.03.2023
TikTok – dlaczego Twoja marka powinna tu być?
29.03.2023
Multiscreen Day 2023. Od Addressable TV do zappingu
17.04.2023 - 26.04.2023
16 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.04.2023
Insummit Youth
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.