Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PRAWO PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Nie taka oczywista sprawa, jak się wydaje
Maciej Bednarek, Filip Zajdel
Na początku stycznia sprzedawcy musieli zmienić sposób informowania klientów o cenach, zwłaszcza o obniżkach i promocjach. Wszystko z powodu dyrektywy Omnibus. Nowe przepisy to jednak nie tylko dodatkowy obowiązek, ale i okazja do tego, by zbudować indywidualne, silne relacje z klientami. Dyrektywa nie dotyczy bowiem tych, którzy w ramach programów lojalnościowych faktycznie dostosowują ofertę do potrzeb uczestników.
ANALITYKA INTERNETOWA MARTECH ZARZĄDZANIE MARKĄ
R&D w kampaniach online
Dorota Pindel
Czy efektywność kampanii reklamowych ma swoje granice? Jak długo można poszukiwać nowych rozwiązań i optymalizować? Tak naprawdę w ulepszaniu możliwości i potencjałów nie ma końca, ale każdy z etapów procesu R&D pozwala skupić się na wybranych obszarach. Dzięki temu możliwe jest podzielenie działań i wykonywanie ich w zamkniętych iteracjach.
Espresso
„(Nie)świadomy Konsument 2023” – badanie Amazona i fundacji Forum Konsumentów
Czy technologia pomaga Polkom zarządzać finansami? Badanie Womenomics Study 2022
„Plus od kuchni” – wiosenna kampania telekomu
Rusza Global Census DEI – badanie różnorodności pracowników reklamy i marketingu na całym świecie
Influencer kulinarny Przemysław Klima promuje serial „The The Last of Us”
Fixly z kontekstową kampanią reklamy zewnętrznej
Fundacja Pro NGO opracowała Certyfikat Dostępny Biznes
Vilandy z kampanią promującą sprzedaż mebli z drugiej ręki
Meta rezygnuje z NFT w mediach społecznościowych
Personalia
15.03.2023
Artur Pruziński account directorem w K2 Precise
Wydarzenia
13.03.2023 - 24.03.2023
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
20.03.2023 - 22.03.2023
Google Ads – pakiet szkoleń
23.03.2023 - 24.03.2023
SEO – pakiet szkoleń
29.03.2023 - 30.03.2023
Konferencja Scena Jutra
29.03.2023 - 30.03.2023
Szkolenie Meta Ads – pakiet szkoleń
17.04.2023 - 18.04.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
24.04.2023 - 26.04.2023
7 szkoleń z marketingu w Katowicach ● sprawny.marketing
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
16.03.2023
IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu
22.03.2023
AI dla Marketingu
23.03.2023
Konferencja CSR Poland 2023
29.03.2023
Multiscreen Day 2023. Od Addressable TV do zappingu
14.04.2023
AgroCon 2023
17.04.2023 - 26.04.2023
16 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.04.2023
Insummit Youth
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail