Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARTECH ZARZĄDZANIE MARKĄ
R&D w kampaniach online
Dorota Pindel
Czy efektywność kampanii reklamowych ma swoje granice? Jak długo można poszukiwać nowych rozwiązań i optymalizować? Tak naprawdę w ulepszaniu możliwości i potencjałów nie ma końca, ale każdy z etapów procesu R&D pozwala skupić się na wybranych obszarach. Dzięki temu możliwe jest podzielenie działań i wykonywanie ich w zamkniętych iteracjach.
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Jakościowa analityka behawioralna: do czego jest potrzebna w marketingu?
Kamila Kotowska
To, że marketing skupia się na rozpoznawaniu potrzeb klienta bądź ich kreowaniu, aby następnie te pragnienia zaspokoić (z zyskiem dla firmy), jest oczywiste. Nie dziwi również fakt, że dróg do marketingowego celu jest wiele. Ale jedynie kilka z nich ma niemal stuprocentową skuteczność. Jedną z nich jest analityka behawioralna.
Espresso
Meta rezygnuje z NFT w mediach społecznościowych
Znamy finalistów konkursu CSR Poland Awards 2023
Auchan zaprzecza pogłoskom o otwieraniu nowych sklepów w Rosji
Znamy program konferencji Insummit Youth
Acer ogłasza konkurs na grafikę z zombie generowaną przez AI
Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową sklepu internetowego
Wzrósł optymizm Polaków – „Radar konsumencki” ARC Rynek i Opinia
Too Good To Go z nowym logo
Kompania Piwowarska przedłuża umowę na obsługę marki Lech Pils
Znamy laureatów konkursu Genius Universitatis
Influencer kulinarny Przemysław Klima promuje serial „The The Last of Us”
Deutsche Bank Polska z 5,7 mln zł kary od UOKiK
Scena Jutra – konferencja już pod koniec marca
Samsung promuje inteligentne urządzenia AGD
Tissot z kampanią skierowaną do młodszych odbiorców
Podsumowanie konferencji Sportbiz Summit 2023. Branża widzi konieczność zmian
Piotr Zelt w reklamie marki Krakus
Personalia
14.03.2023
Aleksandra Przegalińska dołącza do rady nadzorczej spółki Escola
14.03.2023
Michał Sosiński dołącza do zespołu FCB&theMilkman
13.03.2023
Jan Bratkowski nowym rzecznikiem UNICEF Polska
13.03.2023
Tomasz Szkodziński awansuje na stanowisko chief experience officera w VMLY&R
Wydarzenia
13.03.2023 - 24.03.2023
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
22.03.2023
AI dla Marketingu
29.03.2023 - 30.03.2023
Konferencja Scena Jutra
14.04.2023
AgroCon 2023
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
24.04.2023 - 26.04.2023
7 szkoleń z marketingu w Katowicach ● sprawny.marketing
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
14.03.2024 - 15.03.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
21.03.2024 - 22.03.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
16.03.2023
IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu
23.03.2023
Konferencja CSR Poland 2023
29.03.2023
Multiscreen Day 2023. Od Addressable TV do zappingu
17.04.2023 - 26.04.2023
16 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.04.2023
Insummit Youth
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
18.03.2024 - 20.03.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail