Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Dobry copywriter musi umieć pisać. I to już wszystko?
Dominika Gracz-Moskwa
Może by się tak przebranżowić? Czy udałoby mi się znaleźć dodatkowe zajęcie z domu? Upowszechnienie się pracy zdalnej, ale i coraz trudniejsza sytuacja finansowa wielu osób sprawiają, że takie kwestie rozważane są często. W artykułach czy postach wyliczających, jakie zawody można wykonywać z domu – i to bez żadnego doświadczenia – niemal zawsze pojawia się copywriting. W końcu wystarczy umieć pisać, prawda?
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PRAWO
Gdzie kończy się swobodna rekomendacja produktu, a zaczyna reklama?
Paulina Woźna
Stale rośnie popularność platform, na których aktywni są influencerzy. Zainteresowanie publikowanymi przez nich treściami jest rzeczywiście wysokie. A ponieważ treści te niejednokrotnie dotyczą konkretnych produktów i marek, na linii marka – influencer – konsumenci zaczęły powstawać niejasne sytuacje. Musiały też paść podstawowe pytania: czy rekomendacja bywa reklamą? Jeśli tak, to jak powinna być regulowana?
Espresso
Iga Świątek nie będzie już ambasadorką Xiaomi
Andy Warhol, Edvard Munch, Vincent van Gogh – obrazy słynnych malarzy w globalnej kampanii Coca-Coli
Kampania „Okres w moim życiu” – od teaserów do rozwinięcia działań
Biedronka zmienia regulamin – koniec zwrotów w gotówce
Wystartowała kampania telewizyjna soków Kubuś Immuno
8 na 10 Polek czuje się niezależnych finansowo – badanie Mastercard
Konferencja #WaMaMarketing 2023 w Olsztynie
„Odkryj Telewizję WP” – wiosenna kampania wizerunkowa
Bakalland po 10 latach zmienia identyfikację wizualną i wraca z reklamą do telewizji
Dentsu Polska tworzy AI Lab
Iga Świątek w kampanii PZU skierowanej do kierowców
Reklama „Dumb ways to die” sprzed dekady wróciła jako mem TikToka
Festiwal Cannes Lions chce walczyć z ageizmem w reklamie
„Nowy gatunek sklepu” – rusza kampania Lisek.app
Kampania Chivas Regal „Jak w górę, to z Michałem Kempą!”
Rusza tegoroczna odsłona kampanii rowerów Kross
Stowarzyszenie IAA Polska świętowało swoje 30-lecie
Nowe technologie oddają kontrolę w ręce ludzi – raport „Accenture Life Trends 2023”
Polsat i TVN najważniejszymi kanałami na pilocie. Lekko rośnie zainteresowanie telewizją à la carte
Personalia
10.03.2023
Tomasz Czerwiński dołącza do Amplifi i obejmuje stanowisko head of digital investment
9.03.2023
Szymon Solnica nowym PR managerem w Hewlett Packard Enterprise
8.03.2023
Helena Korniejew obejmuje udziały i funkcję partnera w Big Picture
8.03.2023
Sylwester Kubiak dyrektorem sprzedaży Gemius w Polsce
Wydarzenia
13.03.2023 - 24.03.2023
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
16.03.2023
IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu
23.03.2023
Konferencja CSR Poland 2023
14.04.2023
AgroCon 2023
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
15.02.2024 - 16.02.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.02.2024 - 23.02.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
14.03.2023
#WaMaMarketing 2023
22.03.2023
AI dla Marketingu
29.03.2023
Multiscreen Day 2023. Od Addressable TV do zappingu
17.04.2023 - 26.04.2023
16 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
24.04.2023 - 26.04.2023
7 szkoleń z marketingu w Katowicach ● sprawny.marketing
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
7.02.2024 - 8.02.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.02.2024 - 21.02.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail